Sondag 25 Januarie 2015

Terneergedruktheid


 


1 Kon 19:1-8: "…Elia het…'n dagreis ver die woestyn in gegaan. Daar het hy onder 'n besembos gaan
sit en gewens hy gaan dood" (vs. 4).

Dawid het hierdie gemoedsdroefheid geken: "Waarom is ek so in vertwyfeling en waarom kerm ek
so? Vertrou op God! Ja, ek sal weer vir Hom 'n loflied sing. Hy is my helper en my God!" (Ps.42:6).

Paulus het dit geken: "...ons het geen rus of duurte gehad nie. Van alle kante was daar druk op ons:
van buite onenigheid, van binne sorge. Maar God wat die neerslagtiges opbeur, het ons ook
opgebeur..."(2 Kor.7:5).

Die Here Jesus self het dit geken: "Toe het Hy bedroef en beangs geword en vir hulle gesê: 'Ek voel
doodsbenoud..."(Mat.26:37,38). Daarom is die Here Jesus vir ons so 'n troosvolle toevlug as ons
bedruk en benoud voel:

Dis maklik om te sê die antwoord lê daarin om die HERE te loof met alles wat jy het, maar dit is die
antwoord. Dawid besef dis die antwoord en hy sê: “Ek sal weer vir Hom ‘n loflied sing!”

Het jy al vir die HERE ‘n loflied gesing?