Saterdag 10 Januarie 2015

Bely jy Jesus voor die mense?



Matt 10:28-32: "Elkeen dan wat My sal bely voor die mense, hom sal Ek ook bely voor My Vader wat in die hemele is" (vs.32).

'n Amerikaanse prokureur kom met groot opgewondenheid by sy huis aan. Toe hy sy vrou groet, sê hy vir haar: "Vroutjie, wees saam met my bly. Ek is vanaand by die diens wat ek bygewoon het, Wedergebore. Kom ons hou sommer nou ons eerste aandgodsdiens."

"My man, ek is so bly saam met jou, maar in die sitkamer sit drie prokureurs vir jou en wag om 'n saak te bespreek. Ons kan saambid, maar ons sal dit nou eers sommer in die kombuis moet doen."

Haar man reageer baie beslis. "My vrou, ek het Jesus nog nooit in my huis ingenooi nie, en ek sal hierdie eerste keer, Hom regtig nie kombuis toe vat nie." Hiermee stap hy sitkamer toe. Sy vrou trippel onseker saam. Toe hy in die sitkamer kom, groet hy sy kollegas met 'n wuif van die hand en sê: "My vriende, heel eerste wil ek graag vir julle sê, ek het vanaand die Here Jesus Christus as my Verlosser en Here aangeneem. Sal julle asseblief nou saam bid. Ek wil die Here dank dat Hy uiteindelik in my lewe en daarom ook in my huis ingekom het."

Die drie manne buig hulle koppe en sluit die oë en die nuwe volgeling van die Here Jesus dank eers die Here vir sy eie redding en bid toe vir vriende om hom spoedig te volg.

Die nuwe bekeerling wat Christus dadelik na sy sitkamer toe geneem het en Hom voor sy vriende bely het, het voortaan hierdie uitgesproke getuienis gehandhaaf. Ek haal die oorsproklike skryfwer aan: "This new convert made a clear-cut confession of Christ as his Lord and lived to witness for Him. He became Chief Justice of the United States Supreme Court, John McLean."


Dis Jesus van ons verwag: Om Hom in die openbaar te bely... mondelings maar ook deur ons leefwyse. "Elkeen dan wat My sal bely voor die mense, hom sal Ek ook bely voor My Vader wat in die hemele is." God eer hierdie gesindheid ook, deur vir Sy nuwe kinders weë vorentoe oop te maak.

GEBED: Here, vandag en elke dag voortaan, bely ek U voor die mense.