Vrydag 06 November 2020

Die Kantelpunt in jou gebedslewe

 

Gelowiges kla soms dat hulle gebede nie beantwoord word nie. Die algemene vraag is dan: Wat is jou verhouding met die HERE? Reg deur die Bybel is beloftes van die HERE, maar dit is vir gehoorsames.

               Hier is ‘n voorbeeld: “Toe het die Gees van God op Asárja, die seun van Oded, gekom; en hy het uitgegaan om Asa te ontmoet en vir hom gesê: Luister na my, Asa en die hele Juda en Benjamin! Die HERE is met julle (let op) as julle met Hom is, en as julle Hom soek, sal Hy Hom deur julle laat vind; maar as julle Hom verlaat, (vir seker) sal Hy julle verlaat.” Kron 15:1-2

               Bekeerlinge is soms dan en wan Christene en leef van melk. Hebr 5:12-6:2. Bekeerlinge moet voortgaan na volmaaktheid en vaster spys...hulle moet dissipels word. Dan kom mens uit by ‘n intieme verhouding met die HERE. Rom 10:9

               'n Geestelike afspraak kan enige oomblik plaasvind, gewoonlik onverwags, behalwe wanneer mens afsonder en daarop wag. So was  daar 'n dag wat Jakob later 'die dag van sy nood' noem. Gen 35: 3

Hy vlug vir sy lewe, weg van sy kinderhuis en sy moorddadige broer af. Laat daardie dag het Jakob 'n klipperige, eensame plek bereik. "'n Sekere plek." Gen 28:11

Die nag het aangebreek, en hy kon nie verder reis nie. Jakob het geen idee gehad dat hy God sou ontmoet nie, want hy het nie daar uit eie keuse gestop nie – dit was bloot uit noodsaak.

'n Goddelike afspraak vind dikwels plaas wanneer ons aan die einde van ons vermoë is.

Dit is die genade van God - dat Hy vandag vir baie van ons sê: "Waar jy is - hierdie plek, hierdie oomblik, hierdie seisoen in jou lewe: Ek is met jou."

Jy het miskien êrens beland waar jy nie verwag het om te wees nie. Dit lyk dalk droog, vreemd… dit kan moeilik wees.

Jy kan op die een of ander manier weerloos voel. Maar Hy sê: "Dit is jou plek vir ‘n Goddelike afspraak." 'n Goddelike afspraak maak omskep jou nood in aanbidding.

Daardie nag lê Jakob op die harde grond en droom hy. Hy sien 'n trap wat van die Hemel na die aarde reik, met Engele wat op en af beweeg.

Bokant die trappe staan God die Almagtige en vertel Jakob van sy identiteit, sy doel en bestemming!

Hy het wakker geword en besef: 'Hierdie plek is nie wat ek gedink het dit is nie'. Hy het in 'n Goddelike afspraak beland.

En Jakob het verbaas verklaar: 'Hoe wonderlik is hierdie plek nie! Dit is niemand anders as die Huis van God nie; dit is die poort van die Hemel. ” Gen 28:17

Vanweë daardie ontmoeting met God het die plek van Jakob se nood in 'n plek van aanbidding verander.

“Die volgende oggend vroeg neem Jakob die klip wat hy onder sy hoof neergesit het, sit dit as 'n pilaar en gooi olie daarop. Hy het die plek Bet-el genoem.”Gen 28:19

Kan ons, ek en jy, ook so iets beleef? Byna 50 jaar gelede ontmoet ek Christene van ‘n ondergrondse kerkie in die Midde-Ooste. Ons gesels. Hulle vra mooi wil ek nie hulle pastoor wees nie. Ek sou eers van die HERE moet hoor.

Ek is terug na my  skemer hotelkamer waar my bagasie  reeds gepak is vir my vlug terug na SA. Ek bid by die een muur: “Vader, in Jesus se naam, U weet van die gesprek met die ondergrondse gemeente. Is dit U wil dat ek betrokke raak?” Teen die oorkantste muur verskyn ‘n kaart van Afrika. Dis skemer, ek sien nie mooi nie. Dan word die kaart ingekleur met iets wat waai in die wind. Ek kyk nader. Dis sorghum. Dis d ie antwoord: Nee, ek moet terug na SA. Ek laat weet die gemeente, die HERE sê nee, ek is nie julle man nie.

Dit was ‘n Goddelik oomblik en ‘n leersame belewenis. Die lewe saam met die HERE is ‘n ware en werklike lewe. Wat baat dit om te bely dat jy ‘n Christen is as God nie aktief in jou lewe is nie?

Hoor die Vader vandag vir jou sê: 'Ek het jou lief! Ek is hier!" Wanneer God die duisternis met sy heerlikheid onderbreek, sal jou hart na Hom draai in aanbidding.

By die Goddelike afspraak word jou perspektief verander. By Bet-el het Jakob se verwagting verander. Hy het nie meer van sy verlede weggehardloop nie - hy het sy toekoms ingestap.

“Hy het daardie plek Bet-El genoem.” Gen 28:19. Jacob het sy plek herdoop. Van nou af het toekomstige geslagte daardie plek geken as “Bet-el”, wat “die Huis van God” beteken.

Vandag kan jy verwag dat God ook jou genade sal wees soos wat Hy aan Jakob gedoen het. Kyk weer:

• Droë, taai plek

• Moeilike plek

• Wagplek

• Uitdagende plek

Hy besef: 'Dit is my plek van ‘n Goddelike afspraak. God is op hierdie plek! ”

By die Goddelike afspraak voldoen jou vrees aan God se guns. In sy vlug van die huis af was Jacob gemotiveer deur vrees — en waarskynlik deur spyt beswaard.

Hy het pas sy broer Esau verneuk uit die seën van sy vader. Nou het Esau beplan om hom te vermoor. Hy was alleen, sy vader Isak was aan die sterf en Jakob sou sy geliefde moeder nooit weer sien nie.

Ten spyte van dit alles, op die hoogtepunt van Jakob se pyn, het God in sy heerlikheid opgedaag.

In plaas daarvan om hom te beskaam, het God geroep: “Jakob! Ek het jou gekies! '

               Vrees het die guns van God ontmoet — en Jakob was nooit weer dieselfde nie. Ontvang vandag die aanraking van die Heilige Gees om die oë van jou gees te open.

               Wees verseker dat God teenwoordig is in jou pyn. En nie net dit nie, Hy beskaam Hom nie vir jou foute nie. In plaas daarvan rig Hy sy guns na jou toe. Jesus steek sy hand uit, deur jou vrees, om jou te red.

               By die Goddelike afspraak openbaar God sy genade aan jou. 'n Pynlike omstandigheid is gewoonlik ingewikkeld… En in Jakob se situasie het hy nie net gefaal nie, sy familie het hom ook in die steek gelaat.

               Ons situasie van warboel, of pynlike oorgang, kan die gevolg wees van ander se foute, sowel as ons eie. Ons kan besef dat ons eie foutiewe keuses gedeeltelik gelei het tot waar ons is. En tog, dit is die plek waar God opdaag. Hier sê die Vader: "Ek kies jou!" (Sou jy nie vir jou eie kind in nood ook opdaag nie?)

               Daar was niks wat Jakob gedoen het om hierdie guns te verdien nie. God se guns jeens Jakob was nie gebaseer op persoonlike verdienste nie: dit was gebaseer op 'n verbond. Net soos ek en jy, Jakob was 'n erfgenaam van die beloftes wat sy vader en oupa gegee het.

               En soos Jakob, is ek en jy 'n erfgenaam van die verbond; en van 'n belofte, deur geloof in Christus. Dit maak nie saak wat voorheen was nie, Hy sê: 'Ek het 'n hoop en 'n toekoms vir jou.' Jer 29:11

               In 'n Goddelike afspraak verander alles. Jakob se lewe is verander deur die openbaring van 'n oop Hemel bokant hom. Tot nou toe het Jakob God nog nie persoonlik geken nie. Vir Jacob was Hy die God van sy vader en oupa. Maar vanaf hierdie tyd sou Hy bekend staan as 'die God van Abraham, Isak en Jakob'.

               Te midde van sy pyn, was Jakob verseker van sy identiteit en doel. ‘n jaar later het hy sy eie kinders terug na Bet-el gelei.

               'n Ander generasie het 'n aanbiddings- ontmoeting met God gehad. Wanneer ons deur die Heilige Gees gelei word, is elke oomblik heilig.

               Maar 'n Goddelike afspraak is 'n kantelpunt — daarna sal dinge nooit weer dieselfde wees nie.

Dit is jou wonder oomblik.

               In Lukas 18 het Jesus 'n gelykenis geleer oor 'n weduwee wat geregtigheid soek by 'n goddelose regter. Omdat sy egter volgehou het, en sy keer op keer na hom toe teruggekeer het, het daar 'n oomblik gekom - 'n kantelpunt - toe sy hom vir oulaas pla. Die onregverdige regter het gesê: ‘dit is dit! Ek het genoeg gehad! Ek sal haar gee wat sy wil hê!'

               En Jesus het gesê hoeveel te meer sal ons regverdige God en Vader die gebede van sy volk verhoor wat aanhou roep tot Hom.

Gebed soos wierook. Die Psalmdigter sê: 'Mag my gebed voor u wees soos wierook ...' (Psalm 141: 2) Ons lees in die boek Openbaring van die goue bakke vol wierook, omdat ons 'die gebede van die Heiliges' is. Openb 5: 8; 8: 3

Dit sê vir ons dat gebed 'n geestelike stof is!

Daardie gebed wat jy in die verlede gebid het - die een waarin jy jou passie uitgestort het - jou hartsgeroep tot God. Dit is nie weg nie; dit was nie oneffektief nie.

               Jou gebed het nie verval nie. Dit LEEF. Dit is kragtig, en dit is nog steeds voor jou Hemelse Vader.

Die vyand het probeer om jou te ontmoedig om te keer dat jy bid. Maar vandag is die krag van daardie leuen wat teen jou gestaan het, in Jesus se Naam gebreek!

God versamel jou gebede! Jou gebede versamel voor die troon! In werklikheid versamel God nie net jou gebede nie, maar versamel Hy ook jou trane.

‘U tel my swerftogte; sit my trane in U kruik; is hulle nie in U boek nie? ’Ps 56:8

Die kantelpunt (deurbraak) van jou gebed kom. Aan diegene van julle wat lank gebid het - jy bid moontlik vir familielede om na God te kom, of straks vir 'n wonderwerk of om situasies te verander:

Hoor die Here sê: “Jou gebede is vir My geurig, dit is 'n offer. Weet dat jou gebede nie vermors word nie. Ek het elkeen geniet en versamel.

Die kantelpunt is op pad wanneer ek die opgehoopte krag van daardie gebede in die antwoord en deurbraak uitstort. ”

               Moenie stilstaan by die kantelpunt nie! Hierdie beginsel is waarom Jesus oor gebed gesê het: “Ek sê dan vir jou: Vra, en aan jou sal gegee word; soek en jy sal vind; klop en die deur sal vir jou oopgemaak word. Vir elkeen wat vra, ontvang; die een wat soek, vind; en vir iemand wat klop, sal die deur oopgaan.” Luk 11: 9-10 Soms klop mens lank, maar as jy ophou klop maak niemand oop nie.

Die werkwoord is in die huidige deurlopende tyd in die Grieks: ‘Vra en hou aan vra, soek en hou aan soek, klop en hou aan klop.’ As jy aanhou volhard in gebed, sal daar 'n keerpunt wees wanneer die antwoord op jou gebede soos ‘n damwal sal breek.

               Ons Vader is nie huiwerig om gebed te beantwoord nie!

Martin Luther het gesê: 'Gebed is nie om God se onwilligheid te oorkom nie. Dit gryp sy gewilligheid.”

Soms bid ons asof God oortuig moet word - asof ons Hom moet probeer oortuig uit 'n posisie van onwilligheid, asof dit die teenoorgestelde is.

Die Heilige Gees is gretig om namens ons te beweeg. Die hele Hemel, insluitend die Engeleleër, wag op die woord van die Vader, en op ons gebed van instemming, om God se wil op aarde uit te voer.

Deur aanhoudende gebed kom jy in lyn met die Vader se begeertes en wat op sy hart lê. En dan, op die oomblik, kom die kantelpunt. Die Hemel breek die antwoord op jou gebed los.

Die kantelpunt van gebed is die oomblik waarop God beweeg in antwoord op volgehoue gebed, om sy antwoord te bewerkstellig. En die antwoord is op pad.

Daar was gebed waar die HERE my dadelik geantwoord het. Soms moes ek wag. Een keer moes ek 40 jaar wag. Wees egter verseker: God sal beslis antwoord.

Die kantelpunt (deurbraak) van jou gebed kom. Aan diegene van julle wat lank gebid het - jy bid moontlik vir familielede om na God te kom, of straks vir 'n wonderwerk of om situasies te verander:

               Hoor die Here sê: “Jou gebede is vir My geurig, dit is 'n offer. Weet dat jou gebede nie vermors word nie. Ek het elkeen geniet en versamel.

Die kantelpunt is op pad wanneer ek die opgehoopte krag van daardie gebede in die antwoord en deurbraak uitstort. ”

Moenie stilstaan by die kantelpunt nie! Hierdie beginsel is waarom Jesus oor gebed gesê het: “Ek sê dan vir jou: Vra, en aan jou sal gegee word; soek en jy sal vind; klop en die deur sal vir jou oopgemaak word. Vir elkeen wat vra, ontvang; die een wat soek, vind; en vir iemand wat klop, sal die deur oopgaan.” Luk 11: 9-10 Soms klop mens lank, maar as jy ophou klop maak niemand oop nie.

Die werkwoord is in die huidige deurlopende tyd in die Grieks: ‘Vra en hou aan vra, soek en hou aan soek, klop en hou aan klop.’ As jy aanhou volhard in gebed, sal daar 'n keerpunt wees wanneer die antwoord op jou gebede soos ‘n damwal sal breek.

               Ons Vader is nie huiwerig om gebed te beantwoord nie!

Martin Luther het gesê: 'Gebed is nie om God se onwilligheid te oorkom nie. Dit gryp sy gewilligheid.”

Soms bid ons asof God oortuig moet word - asof ons Hom moet probeer oortuig uit 'n posisie van onwilligheid, asof dit die teenoorgestelde is.

Die Heilige Gees is gretig om namens ons te beweeg. Die hele Hemel, insluitend die Engeleleër, wag op die woord van die Vader, en op ons gebed van instemming, om God se wil op aarde uit te voer.

Deur aanhoudende gebed kom jy in lyn met die Vader se begeertes en wat op sy hart lê. En dan, op die oomblik, kom die kantelpunt. Die Hemel breek die antwoord op jou gebed los.

Die kantelpunt van gebed is die oomblik waarop God beweeg in antwoord op volgehoue gebed, om sy antwoord te bewerkstellig. En die antwoord is op pad.

Daar was gebed waar die HERE my dadelik geantwoord het. Soms moes ek wag. Een keer moes ek 40 jaar wag. Wees egter verseker: God sal beslis antwoord. – Wekroep