Woensdag 23 September 2015

Dit is die laaste uur...


Image result for uurglas

“Maar daar kom 'n uur, en dit is nou, wanneer die ware aanbidders die Vader in gees en waarheid sal aanbid; want die Vader soek ook mense wat Hom só aanbid.” Joh 4:2
            “Kinders, dit is die laaste uur; en soos julle gehoor het dat die Antichris kom, bestaan daar ook nou baie antichriste, waaruit ons weet dat dit die laaste uur is.
Hulle het van ons uitgegaan, maar hulle was nie van ons nie; want as hulle van ons was, sou hulle by ons gebly het; maar dit moes aan die lig kom dat hulle nie almal van ons is nie. En julle het die salwing van die Heilige en weet alles.” 1 John 2:18-20
            “En die wêreld gaan verby en sy begeerlikheid, maar hy wat die wil van God doen, bly vir ewig.” 1 Joh 2:17
            “Geliefdes, nou is ons kinders van God, en dit is nog nie geopenbaar wat ons sal wees nie; maar ons weet dat ons, as Hy verskyn, aan Hom gelyk sal wees (hoekom?), omdat ons Hom sal sien soos Hy is. En elkeen wat hierdie hoop op Hom het, reinig homself soos Hy rein is.” 1 Joh 3:2-3
            Dit is die laaste uur. Meeste mense vrees die laaste oomblikke van hulle lewe. Hulle wil selfs nie daaraan dink nie. Die enigste genesing vir daardie dodelike vrees, is ‘n groeiende verhouding met Jesus Christus.
            “Aangesien die kinders dan vlees en bloed deelagtig is, het Hy dit ook op dieselfde manier deelagtig geword, sodat Hy deur die dood hom tot niet kon maak wat mag oor die dood het – dit is die duiwel – en almal kon bevry wat hulle hele lewe lank uit vrees vir die dood aan slawerny onderworpe was.” Hebr 2:14-15
            Gelowiges is vry van die vrees vir die dood. “Daar is geen vrees in die liefde nie; maar die volmaakte liefde dryf die vrees buite, want die vrees sluit straf in, en hy wat vrees, het nie volmaak geword in die liefde nie. Ons het Hom lief, omdat Hy ons eerste liefgehad het.” 1 Joh 4:18-19
            Om sonder Saligmaking te sterf, is vreeslik. Kom kuier saam by ‘n paar bekende sterfbeddens:

•          Voltaire, die beroemde spotter, het ‘n ontsettende einde gehad. Sy verpleegster het gesê:  “Vir al die geld in Europa wil ek nooit weer ‘n ongelowige sien sterf nie!” Hy het die hele nag om vergifnis uitgeroep.
•          David Hume, die ateïs, het geskreeu:  “Ek is in die vlamme!”  Sy wanhoop was skrikwekkend om te aanskou.
•          Cesare Borge, die staatsman:  “Ek het in my lewe vir alles voorsorg getref, net nie vir die dood nie. Nou moet ek volkome onvoorbereid sterf!”
•          Karel IX (Frankryk):  “ Ek is verlore! Ek besef dit duidelik!”
•          Mazarin: “My siel, wat word van jou?”
•          Hobbes, die filosoof:  “Ek staan voor ‘n verskriklike sprong in die duisternis!”
•          Thomas Scott, die voormalige voorsitter van die Britse Hoërhuis: “Tot op  hierdie oomblik het ek gemeen dat daar geen God en geen hel is nie. Nou weet ek... en ek voel dat al twee bestaan.  Ek is aan die verderf oorgelewer deur die regverdige oordeel van die Almagtige!”
•          Die Russiese leier Lenin, was kranksinnig toe hy oorlede is.  Hy het tafels en stoele om vergifnis gevra vir sy sondes.
•          Jagoda, hoof van die Russiese geheime polisie: “Daar moet ‘n GOD wees. Hy straf my weens my sonde!”
•          Jaroslawski, president van die Internasionale Ateïstiese Beweging:  “Verbrand al my boeke! Aanskou die Heilige! Hy wag al lank vir my – Hy is hier!”
•          Boeddha:  “Ek het nie my doel bereik nie!”
•          Jesus Christus: “DIT IS VOLBRING!”

            Ons is in die laaste dispensasie van Tyd. Niemand kan Tyd uitkoop of terugdraai nie. Wat verby is verby... elke sekond, elke minuut, elke uur.
            Dit is die laaste uur. Wie ongered is moet dit besef, maar ook diegene wat geestelike nie gefokus is nie. Dit is die laaste uur. Ons moet wakker wees.
            “En dit te meer, omdat ons die tydsomstandighede ken, dat die uur vir ons reeds daar is om uit die slaap wakker te word; want die saligheid is nou nader by ons as toe ons gelowig geword het. Die nag het ver gevorder en dit is amper dag. Laat ons dan die werke van die duisternis aflê en die wapens van die lig aangord.”Rom 13:11-12
           En dan die belangrike 14e strofe: “...Beklee julle met die Here Jesus Christus, en maak geen voorsorg vir die vlees om sy begeerlikhede te bevredig nie.”
            Ons is op die drumpel van die grootste Herlewing wat die wêreld nog ooit beleef het, maar saam daarmee kom die aanslag uit die hel ook soos nog nooit tevore nie. Die satan besef dis sy laaste kans om aan te val en wal te gooi ter beskerming van sy drakoniese koninkryk.
            Die afval is wêreldwyd reeds groot. Diegene wat nie gered is nie, sal met moeite kan vasstaan. “Maar Hy gee groter genade; daarom sê Hy: God weerstaan die hoogmoediges, maar aan die nederiges gee Hy genade.
            “Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug.
            “Nader tot God, en Hy sal tot julle nader. Reinig die hande, julle sondaars, en suiwer die harte, julle dubbelhartiges!
            “Weeklaag, treur en ween. Laat julle gelag in treurigheid verander word en julle blydskap in bedruktheid.
            “Verneder julle voor die Here, en Hy sal julle verhoog.” Jak 4:6-10  
            Petrus stel dit so: “Wees nugter en waaksaam, want julle teëstander, die duiwel, loop rond soos 'n brullende leeu, en soek wie hy kan verslind.
            “Hom moet julle teëstaan, standvastig in die geloof, omdat julle weet dat dieselfde lyding opgelê word aan julle broederskap wat in die wêreld is.” 1 Pet 5:8-9
“Eindelik, my broeders, word kragtig in die Here en in die krag van sy sterkte.
“Trek die volle wapenrusting van God aan, sodat julle staande kan bly teen die liste van die duiwel.
“Want ons worstelstryd is nie teen vlees en bloed nie, maar teen die owerhede, teen die magte, teen die wêreldheersers van die duisternis van hierdie eeu, teen die bose geeste in die lug.
“Daarom, neem die volle wapenrusting van God op, sodat julle weerstand kan bied in die dag van onheil en, nadat julle alles volbring het, staande kan bly.”  Efes 6:10-13
Grootste van alles om staande te bly, is die Liefde. Baie sê maklik ons is nie onder die Wet nie, ons is onder die Genade verbond. Ons vergeet die wet is deur Christus vervolmaak in die Koninklike Wet... en hierdie wet moet deur alle Gelowiges streng nagekom word.
“As julle ewenwel die Koninklike Wet volbring volgens die Skrif: Jy moet jou naaste liefhê soos jouself – dan doen julle goed.” Jak 2:8
Ons moet vir mekaar bid, mekaar se laste dra en ons moet mekaar bemoedig.
“En toe hulle dit gelees het, was hulle bly oor die bemoediging. En Judas en Silas, wat self ook profete was, het die broeders met baie woorde bemoedig en versterk.” Hand 15:31-32
“En toe hulle dit gelees het, was hulle bly oor die bemoediging. En Judas en Silas, wat self ook profete was, het die broeders met baie woorde bemoedig en versterk.” Hand 15:31-32
“Geliefdes, laat ons mekaar liefhê; want die liefde is uit God, en elkeen wat liefhet, is uit God gebore en ken God.
“Hy wat nie liefhet nie, het God nie geken nie, want God is liefde.” 1 Joh 4:7-8
In Mei 1969 het Lord Caradon, die Britse gesant by die Verenigde Nasies, tydens 'n samekoms van die American Bible Society, vertel van die tyd toe hy goewerneur van Ciprus was tydens 'n stormagtige politieke situasie.
Sy pa het hom ondersteun en vir hom uit Engeland 'n kabel gestuur: "In alles word ons verdruk, maar ons is nie terneergedruk nie; ons is oor raad verleë, maar nie radeloos nie; ons word vervolg, maar nie deur God verlaat nie, op die grond neergegooi, maar nie vernietig nie." 2 Kor 4:8
Hy het sy pa geantwoord: "Ons verheug ons ook in die swaarkry, want ons weet: swaarkry kweek volharding, en volharding kweek egtheid van geloof, en egtheid van geloof kweek hoop; en die hoop beskaam nie, want God het Sy liefde in ons harte uitgestort deur die Heilige Gees wat Hy aan ons gegee het." Rom 5:3-5
Wat ‘n wonderlike manier om mekaar te bemoedig het.
En helaas, dikwels kry ons Dawid in 'n toestand van nood en beproewing. Altyd is sy toevlug na God toe, vertrouende in Sy goedheid. "Uit die benoudheid het ek die Here aangeroep; die Here het my verhoor in die ruimte." Ps 118:5
Hou jouself besig in hierdie laaste uur: Bid, getuig en bring die siele in. Daar is ‘n getal wat volgemaak moet word. Luister asseblief ook na Danie Botha se jongste CD, Elke Druppel Bloed, wanneer hy sing: “Dit is die laaste uur.” –   Sjibbolet