Dinsdag 15 Mei 2018

Ons benodig die wysheid van God

Image result for christelike prente

Waar iemand se lewe gebroke is soos ’n riet wat geknak is, sal Hy dit nie
verbreek nie,
en waar dit swak is soos ’n lamppit wat rook, sal Hy dit nie uitdoof nie  -
Matt. 12:20.
Die offerande wat U wil hê, is berou; o God, U sal nooit ’n mens verwerp wat
opreg
berou het en nederig is nie - Ps.51:19. Hy maak gebroke harte weer heel en
verbind
hulle wonde (Ps.147:3). My naam is Die Heilige God. Ek woon in ’n hoë,
heilige plek,
maar Ek woon ook by mense wat hulle sonde erken en nederig is, want Ek gee
sulke
mense weer nuwe krag - Jes.57:15,16. Die verdwaaldes sal Ek opsoek en die
wat oral
versprei was, sal Ek  terugbring. Die wat seer gekry het, sal Ek verbind en
die wat siek
is, sal Ek weer gesond maak. Ek sal die wat sterk en gesond is ook oppas
soos dit hoort
Es.34:16. Hou moed, moenie bang wees nie, want julle God kom… julle… red -
Jes.35:4.
“God is geen man dat Hy sou lieg nie; of 'n mensekind dat dit Hom sou berou
nie. Sou
Hy iets sê en dit nie doen nie, of spreek en dit nie waar maak nie?’ Num
23:19.