Dinsdag 29 September 2020

Ons is by ‘n geeste oorlog betrokke

Daar staan dit: “Ons is saam met Yeshua opgewek en saam laat sit in die Hemele in Christus Jesus (hoekom?) sodat Hy in die eeue wat kom, kan betoon die uitnemende rykdom van Sy genade in goedertierenheid oor ons in Christus Jesus.” Efes 2:6-7

            En weer: “As julle dan saam met Christus opgewek is, soek die dinge daarbo waar Christus is en aan die regterhand van God sit.

            En nes mens wonder of jy reg gelees het: “Bedink die dinge wat daarbo is, nie wat op die aarde is nie (hoekom?).

Want julle het gesterwe, en julle lewe is saam met Christus verborge in God.” Kol 2:1-3

            Ons weet ons as Gelowiges is tydelik op aarde want ons burgerskap is in die Hemel. Fil 3:20. Boonop is ons as Pelgrims op reis na die Nuwe Jerusalem.

            Ons bid ook: “Soos in die Hemel, so ook op die aarde.”  Wat beteken dit alles?

            Ons is siel, gees en liggaam. As ons liggaam op aarde is, waar sou ons siel dan wees... in die geesteswêteld? Waar? In die Hemel? Al hoe meer Gelowiges getuig oor hul besoeke an die Hemel. Hulle bid vanuit die Hemelse plekke na die aarde, getuig hulle.

            Let op, as enigiemand wat baie jare gelede  Hemel toe is, skielik aarde toe sou kom, dan sal dit vir so iemand voel asof hy gistermiddag hier weg is. Tyd bestaan nie in die Ewigheid nie. Gelowiges het die Ewige Lewe bekom toe hulle Wedergebore is. Ons het dus die tydelike en die Ewige Lewe. Ons stap een of ander tyd net oor van die een na die ander.

Wanneer ons bid, dan is dit ‘n geestelike aksie en dis veel dieper geestelik wanneer mens in ‘n Hemelse taal bid. Afgesonder biddende in hul Hemelse tale, is ontelbare Gelowiges al weggeruk na die Hemel of het hulle Godelike gesigte en profesie ervaar. Dan beleef mens Geloof is ‘n werklikheid van die dinge wat ons voor hoop, ‘n Godelike getuienis van die dinge wat ons nie sien nie.

            Jesus sê: “Daar kom ‘n tyd, en dit is nou, dat die ware aanbidders die Vader in Gees en waarheid sal aanbid”, Joh 4:23. Daar is nie meer tyd vir draaie gooi nie.  En as jy nog nie in die Gees gebid het nie, kyk uit daarvoor.

Die fokus val op Gees: “Nie deur krag of geweld nie, maar deur my Gees, sê die HERE van die leërskare in Sag. 4:6. En: “God is Gees; en die wat Hom aanbid, moet in gees en waarheid aanbid.” Joh 4:24

Reg oor SA skakel Christene by gebedsgroepe in.  Ons glo daar is ‘n Goddelike ingryping in wording, ‘n kragtige geestelike herlewing is aan die kom, nie net in SA nie, maar reg oor die wêreld.

            Ons beweeg in ‘n erg gebroke wêreld. Ons is nie hier vir wat nou aangaan nie en nog minder is ons hier vir wat kom. Ons is egter hier omdat Jesus gebroke harte heel en dis ons taak om die siele in te  bring.

            Ons gees moet in beheer wees van ons lewens. Ons probleem is dat ons gedagtes ons grootste vyand is en ons gedagtes beheer ons lewens. Paulus sê: “Word verander in julle gemoed.

            En daarby die opdrag:  Word VERNUWE in julle GEMOED (DENKE)! Rom. 12:2. Hierdie vernuwing is dringend noodsaaklik en is ons sleutel tot ‘n oorvloedige geseënde toekoms.

            As jy vernuwe is in jou denke sal jou gees jou lei en nie jou liggaam, jou denke, nie. Dan soek jy die dinge wat daarbo is waar Christus is. Dan bedink jy die dinge wat daarbo is, nie wat op die aarde is nie. So reinig en salf jy ook jou siel... en groei jy geestelik.

            Ons is Wedergebore. Ons is nuut geskep. Belangrikste is dat ons gees is. In ons gees kan ons beweeg waar nodig. Covid19 het ons almal getoets. Baie was oorkom deur vrees. Dit was onnodig want ons het geen gees van vrees nie. “Want God het ons nie 'n gees van vreesagtigheid gegee nie, maar van krag en liefde en selfbeheersing.” 2 Tim 1:7

            Ons volgende toets is dalk nader as wat ons dink. Ps 91:10-12. Ook die bloed van Jesus beskerm ons. Openb  12:11

            Dis van kardinale belang dat ons die stem van die HERE hoor en Hy praat met ons in ons gees... selfs in ons slaap. Jy hoef nie Hemel toe te gaan nie. Die Heilige Gees woon in ons.

            Vergeet van emosies in jou gebedslewe, bid die Woord. Bid wat God sê.

            Wanneer jy kos koop, koop ekstra om die armes mee te help.  Daar is sprake van ‘n nuwe virus uit Sjina wat meer dodelik sal wees en binne enkele maande verwag word. Gelowiges sal soos een mens in die Geloof en gebed moet opstaan en vasstaan. Covid19 het in die geheim opereer, geen oorlogskepe, vegvliegtuie of vliegdekskepe nie. Alles het stil en geheimsinnig gebeur en die hele aardbol is tot stilstand geruk.

God en die mens se vryheid word ondermyn op pad na ‘n wêreldregering. Sjina word gebruik, maar die werklike vyand is: “Want ons (let op)worstelstryd (stryd om die lewe) is nie teen vlees en bloed nie, maar teen (let op na die gedugte oorlogmasjien waarteen ons te staan kom) die owerhede, teen die magte, teen die wêreldheersers van die duisternis van hierdie eeu, teen die bose geeste in die lug.” Efes 6:12

            Bid vir Gelowiges in Sjina. Daar is geen keer aan die Herlewing nie, nogtans word Gelowiges erg vervolg. Kry ons perspektiewe reg. Ons sit nie hier eenkant en roep om hulp na die Hemel nie. Nee, ons sit in Hemelse plekke saam met Jesus. Sit daar en veg van daar af sodat wat in die Hemel is ook op aarde sal vergestalt. Moenie net bid “HERE help” nie. Ons is in ‘n oorlog en ons moet veg. Bind en ontbind, gebruik Skrif, die Woord is ons swaard. Dank God vir Goddelike ingryping en laat die mure soos destyds in Jerigo, ook in Sjina intuimel. Vernietig die planne van ‘n nuwe virus in die naam van Jesus Christus.

            Hou op praat oor die onheil. Jy propageer dit en maak dit erger. Moenie aan besprekings deelneem nie. Beveg die onheil vanuit die Hemel. Dis in elk geval waar ons burgerskap is Fil 3:20

Ons as Gelowiges het die hef in die hand. Wat ons op die aarde bind is in die Hemel gebonde. “Toe sê Hy vir hulle: Ek het die Satan soos 'n bliksem uit die Hemel sien val. Kyk, Ek gee aan julle die mag om op slange en skerpioene te trap, en oor al die krag van die vyand; en niks sal julle ooit skade doen nie.” Luk 10:18-19

            Bid dat Reg en geregtigheid sal heers. Een taktiek van die vyand is om die wêreld onregeerbaar te maak. In Amerika sê die ongeregtigdes gaan voort met aborsies. Sestig miljoen baba moorde is nie genoeg nie. Dat babas selfs na geboorte doodgemaak word, is skrikwekkend. Diegene wat staan vir reg en geregtigheid, vir orde, sê: “Nee, stop die moord en doodslag want ons het ‘n vloek oor onsself gebring.”  Hulle vra God om legioene Engele te stuur om die onheil te vernietig.

Stop dit in Amerika en ook in Suid-Afrika.

            Ons durf nie niks doen nie. Die HERE sê ons is in ‘n “stryd” gewikkel. Dit beteken oorlog. Ja, dar kom ‘n fisiese oorlog (Eseg 38/39) teen Israel, maar die wêreldoorlog is ‘n geestelike een, een wat ek en jy moet beveg. Dit is reeds aan Die gang, nogtans het ons in Jesus mag daaroor.

            Destyds het ‘n bose gees in Farao ingevaar en alle babas moes doodgemaak nie. Met Jesus het die bose gees in Herodus ingevaar en dieselfde gedoen. Nou is daardie bose gees oor die wêreld heen besig om babas uit te moor, ook in SA.

            “As Ek die Hemel toesluit, dat daar geen reën is nie, of as Ek die sprinkaan beveel om die land af te eet, of as Ek pes onder my volk stuur, en my volk, oor wie my Naam uitgeroep is, hulle verootmoedig en bid en my aangesig soek en hulle bekeer van hul verkeerde weë, dan sal Ék uit die Hemel hoor en hulle sonde vergewe en hulle land genees.” 2 Kron 7:13-14

            Dit beteken die HERE kon Covid19 gestuur het. Miljoene  bid en smeek “HERE stop die virus, asseblief.” Maar die HERE sê: “Nee, soek eers my aangesig en bekeer julle.” Eers dan kom die vergifnis en die glorie.

            Deur dit alles, en as gevolg van die nuwe tydvak wat ons inbeweeg, moet Gelowiges meer intiem met Jesus en die Heilige Gees wandel... wetende die HERE sal ingryp want ook Hy is teen die gebruik van krag en geweld. – Wekroep