Dinsdag 29 September 2020

Ek het die Messias in ‘n Deli gevind

 

Ek, Barri  Cae Seif,  (inlas foto)  het grootgeword in 'n tradisionele Joodse huis. My vader is Ortodoks grootgemaak, my moeder was ‘n Hervormer, so het hulle ons kinders vir die eerste twaalf jaar van my lewe hervorm, en toe het ons by 'n Ortodokse sinagoge aangesluit.

Ek het nie die verskillende tradisies verstaan ​​nie en my vervreemd gevoel van God.

            Ek het grootgeword met morele waardes en die belangrikheid van ons Joodse tradisies, maar daar was geen klem op gebed tot God nie. Ek het net twee keer in my lewe gebid, een keer toe ek in 'n storm in 'n enkelmotorige vliegtuig was. God het ons op die grond gebring, maar ek het nooit dankie gesê nie.

Ek is geleer dat Yeshua nie die Messias was nie, dat Hy nie uit 'n maagd gebore is nie en dat Hy nie opgewek is nie. Alhoewel ek dit geleer het, het ek steeds 'n fassinasie met Jesus gehad.

Ek was versot daaroor om Bybelfilms soos Simson en Delilah, Jesus Christ Superstar en Jesus van Nasaret te kyk. Op universiteit neem ek 'n les oor Sokrates en Jesus. Ons handboek was die Good News For Modern Man weergawe van die Bybel. Ek kan onthou dat ek dit Saterdagmiddae in ons slaapsaal op die bed gelees het, en gewens het dat ek Openbaring kon verstaan. Na my studies het die Bybel op die rak gegaan om eers jare later gebruik te word.

In Januarie 1980, tydens die middagete met twee sakevennote in my niggie se deli in Dallas, Texas, het die president van die firma my vertel dat hy 'n Messiaanse Jood was. Ek het gesê: 'Wat?' Ek nog nooit die term gehoor nie. Hy het homself 'n Wedergebore Jood genoem. Ek het gevra of dit ooreenstem met die plek met 'n kruis, 'n ster van Dawid en 'n vis-ding aan die voorkant (ek het later uitgevind dat dit Zola Levitt se kantoor was).

Hulle het ja gesê en ek het gevra dat hulle my daarvan moet vertel. Larry, die besigheidseienaar, het tydens die middagete sy getuienis gedeel en Jesaja 53: 6 aangehaal: “Ons almal het gedwaal soos skape, ons het elkeen sy eie pad geloop; maar die HERE het die ongeregtigheid van ons almal op Hom laat neerkom.”

            Ek het onmiddellik in my gees geweet dat Larry na Yeshua verwys. Hy het ook sommige van Psalm 22 aangehaal: “'My God, my God, waarom het U My verlaat? Ek kan al my bene tel; my tong kleef vas aan die dak van my mond… honde omring my… hulle het my hande en my voete deurboor ... hulle dobbel vir my klere. ”

            Dit gaan oor die kruisiging! God het my lewe verander. Al wat ek jou kan vertel, is dat ek op daardie oomblik Wedergebore is en my gees van bo gebore is. Die Heilige Gees het my in staat gestel om te weet dat die mans my die waarheid vertel. Die Heilige Gees het my in staat gestel om te weet dat hulle die Skrif uit my Bybel, die Heilige Skrif, noem soos die Joodse volk dit noem.

Ek het hom gevra: 'Wat doen ek met my gesin?' Hy antwoord: 'Yeshua het gesê: ” Voorwaar Ek sê vir julle, daar is niemand wat huis of ouers of broers of vrou of kinders verlaat het ter wille van die Koninkryk van God, wat nie baiemaal soveel in hierdie tyd sal ontvang nie en die Ewige Lewe in die eeu wat kom.” Lukas 18: 29-30

My lewe het vir altyd verander in die deli. Ek het in daardie deli op pad hel toe gestap en uit die deli op pad Hemel toe gestap. Yeshua het my waarlik “kosher” gemaak.

Ons is terug kantoor toe; hulle het my 'n Bybel geleen en vir my gebid. Ek klim in my motor en sê vir God: 'God, ek glo dit, maar ek is van Missouri, wys my dit is waar oor Yeshua.”

God het vir my begin doen wat ek nooit vir myself kon doen nie. God het mense so in my lewe gebring dat Hy my gewys het dat Hy my liefgehad het. Sommige hiervan was genees van seer wat net God kon geweet het wat ek gehad het. God het my gehelp om die skuldgevoel (twee keer) van die slagoffer van seksuele aanranding op te los. Niemand het geweet dat die versteekte seer nie. God het my gehelp om diegene wat ek seergemaak het, mee reg te maak. Dit was God wat dit gedoen het en nie ek nie. God het my sy wil vir my lewe gewys. Hy tel my op en draai my om; Hy trek my uit die vuilheid van my eie blindheid na my foute.

Toe ek my ma van my geloof vertel, het sy my gesmeek om nie my pa te vertel nie, wat ek jare lank nie gedoen het nie. Ek het nie naby hulle gewoon nie en ek het nooit die regte tyd waargeneem nie, maar ek het eendag die telefoon gaan haal en vir hom gesê. Aanvanklik was hy geïntriseerd, maar het my geloof later gehaat.

Hy het my gestuur na sy konserwatiewe  ortodokse rabbi in Kansas City, die Rabbi, en ek het ingestem om nie saam te stem nie.

'n Jaar na my redding het my oudste broer Scott 'n paar moeilike tye beleef. Hy is afbetaal hom in Iowa bevind sonder motor, sonder huis. Ek het hom gevra of daar 'n Bybel in die hotel is, hy het my gevra: 'Oud of nuut?' en ek antwoord: "Albei."

Ek het hom gevra of hy 'n gelowige is, en hy het geantwoord: 'Ek het Yeshua sewe jaar gelede aangeneem op 'n geselligheid by die Fellowship of Christian Athletes!'

Ons het albei gehuil en was verheug. My broer Scott as gelowige was een van die grootste geskenke wat God my nog gegee het.

My tweede broer, Mickey, het pas in 2004 Jesus aangeneem, 'n ander wonderlike geskenk! Dit tel vir ewig. Al wat vir my belangrik is, is die ewigheid. Aangesien die dood die grootste vyand van die mens is, gee dit groot vrede om te weet dat God ons verseker van die Ewige Lewe.

Ek het eers op 62-jarige ouderdom getrou. My grootste gebedsversoek is dat my familie almal by die Fees van die Lam sal, aansit. 

Dit is ‘n grootse seën om dag vit dag saam met Jesus te kan wandel. – Wekroep