Sondag 27 September 2020

God en bou jou muur


Baie Gelowiges is gevul is met negatiwiteit, onsekerheid en vrees vir die huidige gebeure. Die Internet word geraadpleeg en geen sosiale media boodskap word gemis nie... alles, helaas, negatief.

            Ware kosbare siele onder is in die kake van die dood weens die peslike virus. Hulle gaan deur diepe smart.  Een het per selfoon laat weet: “Ek gaan deur diep waters.” Toe hoor ons vir drie weke nie weer van hom nie want hy was in ‘n verbete stryd om lewe.

Nie een van ons mag hulle bystaan nie. Hulle is alleen, alleen. Ons kan net een ding doen... Bid en glo. Die aanvaller is onsigbaar en niemand weet wie is volgende nie.

Wat God sê en wat die wêreld oor ons toekoms gesê het, was baie anders. So baie mense het in vrees geval omdat hulle gekies het om te luister na wat die wêreld sê oor wat God sou gesê het.

As ons die idees van die wêreld oor die beloftes van God waardeer, is dit maklik om tot vrees en twyfel in te gee. Maar dit is nie waarvoor God ons geroep het nie.

Jes 26: 3 sê: "U sal hom in perfekte vrede hou, diegene wie se gedagtes op U bly, omdat hy op U vertrou.” Is jy in perfekte vrede, of word jy gemotiveer deur vrees?

`Die vyand sal probeer om jou van God weg te trek deur jou bang te maak, maar God sê dat ons sterk en dapper moet wees. Bly in die Woord van God en kies geloof bo vrees.

            Gedurende hierdie moeilike tye, word ons versoek om bang te wees. Die vyand kan omstandighede, onsekerheid of teenspoed gebruik om ons bang te maak of die Woord van God te betwyfel.

            Hy sal ons geloof teëstaan ​​teen elke geleentheid om ons van God te skei. 1 Petrus 5: 8 sê: 'Ons vyand, die duiwel, loop rond soos 'n brullende leeu wat soek na wie hy mag verslind.' Die vyand probeer altyd ons geloof en verhouding met God vernietig, en hy sal dikwels vrees en twyfel gebruik om dit te doen. So ontwikkel ons ‘n binding in ons gees,

            Vrees is 'n bose gees wat deur die vyand gebruik word; dit kom nie van God af nie. Die Bybel sê in 2 Tim 1: 7, "want God het ons nie 'n gees van vrees gegee nie, maar van krag en van liefde en van 'n gesonde verstand." God wil juis nie dat ons moet vrees nie. God het my en jou geroep om sterk en dapper te wees en die versoekings van die vyand te weerstaan. Moenie bang wees nie!

            As ons toegee aan vrees, nooi dit die vyand in ons lewens in. In Job 3:25 het Job gesê: 'Want die ding waarvoor ek baie bevrees was, het oor my gekom. En wat ek gevrees het, het met my gebeur. ” Let op dat die ding wat hy gevrees het, oor hom gekom het omdat vrees die omgekeerde is. Net soos wat geloof God in ons situasie bring, maak vrees die deur oop vir die duiwel om in ons situasie te kom, en wat Job gevrees het, kom na hom toe.

            In werklikheid sê Jesus in Joh 14:1 “Moenie dat julle harte ontsteld word nie. Vertrou op God en vertrou ook op My.” Daar is baie probleme in baie mense se harte vandag. Daar is onrus, vrees en angs oor wat in die toekoms gaan gebeur, maar soos Jesus gesê het, "laat jou hart nie ontsteld word nie."

            Met ander woorde, moenie toelaat dat vrees, leuens of emosies beheer neem nie, want as jy God se Woord in jou hart sal saai, sal Hy jou in perfekte vrede hou.

            Bou ‘n muur tussen jou  en die onheil, tussen jou en twyfel, tussen jou en vrees... Ry altyd ‘n paar vars brode saam in jou motor, ‘n paar warm komberse, ‘n paar Nuwe Testamente, ‘n paar los banknote, en staan nader aan ander wat nie het nie. Praat met hulle oor die HERE en sy liefde vir hulle. Lei mense na Jesus toe sommer net daar op straat. Bid vir hulle op straat. Jy stuur flitsende boodskappe oral om jou heen. Help waar jy kan.

            Jy sal na elke uitreiking soos ‘n geloofsreus huiswaarts keer. Die Hele Bybel is gebasseer om die feit van gee om te kan ontvang. Gee graag, ai, al is dit net ‘n brood.  Eers glo, eers vertrou en dan deur optrede ontvang jy. As iemand die Boodskap weier, dan is dit hulle probleem. Maak ‘n aantekening en plaas hulle, en die ander, se name op jou gebedslys.

            Skrywer smokkel Nuwe Testament vir twee weke lank aan die Jode in die Yom Kippoer Oorlog in 1973. Nie een Jood of Jodin het nee gesê nie. Enigeen kon dit weier. As ek gevang was, sou hulle my dadelik deporteer, soos ander voor my oorgekom het, maar dit was duidelik die Heilige Gees wat my na elkeen toe gelei het, selfs na die Jodin teller in die bank. Dit was nie elke keer moontlik om met ‘n iedereen die Evangelie te bespreek nie. Almal het egter soos die grootste geskenk in hulle lewens ontvang.

            En wanneer jy vir ‘n gebrek of siekte big en Jesus genees sal jou hele lewe verander wanneer jy God in aksie beleef. Jou hande is maar net die verlenging van Jesus se hande. Die onus vir die genesing of wonderwerk is nie op jou nie, maar op Jesus. Al wat Hy van jou vereis is om uit te reik. – Wekroep