Saterdag 07 Mei 2016

Dink weer... voordat jy verkeerd doen


Image result for thinking


"...  want U alleen ken die hart van "AL" die mensekinders"  1 Kon 8:39
            "Die HERE kyk van die Hemel af; Hy sien "AL" die mensekinders.
Uit sy woonplek aanskou Hy "AL" die bewoners van die aarde, Hy wat die hart van hulle almal formeer, wat let op "AL" hul werke.
Kyk, die oog van die HERE is op die wat Hom vrees, op die wat op sy goedertierenheid wag." Ps 33:13-15,18
            "... HY KEN die geheime van die hart." Ps 44:22
            "Waar sou ek heengaan van u Gees en waarheen vlug van u aangesig? Klim ek op na die Hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar!" Ps 139:7-8
            "Op "ELKE" plek is die oë van die HERE, en hulle beskou opmerksaam die slegtes en die goeies." Spr 15:3
            "Want Hý sien tot by die eindes van die aarde; "ALLES" wat onder die Hemel is, aanskou Hy." Job 28:24
            "Want MY oë is op "AL" hulle weë, dit is nie voor my aangesig bedek nie, en hulle ongeregtigheid is nie voor my oë verborge nie." Jer 16:17
            "Sou iemand hom in skuilplekke kan wegsteek dat Ek hom nie sien nie? spreek die HERE. Vervul Ek nie die hemel en die aarde nie? spreek die HERE." Jer 23:24
           "En hulle het gebid en gesê: U, Here, wat die harte van "ALMAL" ken, wys uit hierdie twee die een aan wat U uitverkies het." Hend 1:24
            "...want as ons hart ons veroordeel, God is meer as ons hart, en Hy weet "ALLES" 1 Joh 3:20
            "En daar is "GEEN" skepsel onsigbaar voor Hom nie, maar "ALLES" is oop en bloot voor die oë van Hom met wie ons te doen het." Hebr 4:13
            "Want daar is nog geen woord op my tong nie — of U, HERE, U ken dit geheel en al." Ps 139:4

Oorwinningsgroete. – Sjibbolet


As jy weet van iemand wat ‘n Bybel  opreg benodig en kan gebruik besoek www.thesower.org.za
As iemand geestelike hulp of gebed verlang, skryf aan: belindapaar@gmail.com
Nog Beraders is landwyd beskikbaar.
Bid asseblief deurentyd vir ‘n magtige geestelike Herlewing in SA.
“En Ek sê vir julle: Elkeen wat My sal bely voor die mense, hom sal die Seun van die mens ook bely
voor die Engele van God.” Luk 12:8 Stuur asseblief jou getuienis aan Tabernakel Bedieninge by
belindapaar@gmail.com  Sien ook:
http://verhoogjesus.blogspot.co.za/2016/04/what-this-lifting-jesus-higher-is-all.html