Woensdag 11 Mei 2016

Die HERE wil JOU huisgesin ook red...


Image result for family reading bible together


Daar is kere wat mens in ernstige situasies beland, soos Paul en Silas. Die twee sit teen middernag in die tronk geboei, flenters geslaan, naak en bebloed. Dit lyk of alles verlore is.
            Dan begin die twee die HERE aanbid en lofliedere sing...
            “En omtrent middernag het Paulus en Silas gebid en lofliedere tot eer van God gesing; en die gevangenes het na hulle geluister.
            “En skielik kom daar 'n groot aardbewing, sodat die fondamente van die gevangenis geskud het. En onmiddellik het al die deure oopgegaan en die boeie van almal het losgeraak.
            “En die tronkbewaarder het wakker geword; en toe hy sien dat die deure van die gevangenis oop was, het hy 'n swaard getrek en wou homself om die lewe bring, in die mening dat die gevangenes ontvlug het.
            “Maar Paulus het met 'n groot stem geroep en gesê: Moenie jouself kwaad aandoen nie, want ons is almal hier.
            “En toe hy lig gevra het, spring hy na binne en val bewende voor Paulus en Silas neer.
            “En hy het hulle na buite gebring en gesê: Menere, wat moet ek doen om gered te word?
            “Toe sê hulle: Glo in die Here Jesus Christus en jy sal gered word, jy en jou huisgesin.
            “En hulle het aan hom die woord van die Here verkondig en aan almal wat in sy huis was.
“En in dieselfde uur van die nag het hy hulle geneem en hulle wonde gewas, en hy is onmiddellik gedoop, hy en al sy mense.
            “Toe bring hy hulle in sy huis en sit hulle 'n maaltyd voor; en hy het hom verheug met sy hele huisgesin dat hy tot geloof in God gekom het.” Han 16:25-35
            Dit is ‘n wonderlike les: Wanneer jy vasgekeer is in benoudheid, begin lofliedere aan die HERE sing....
            Let op waar het hierdie verhaal begin: “En Paulus het 'n gesig in die nag gesien – daar staan 'n Macedóniër wat hom smeek en sê: Kom oor na Macedónië en help ons!”
Paulus reageer dadelik: “En toe hy die gesig gesien het, het ons dadelik probeer om na Macedónië te gaan, omdat ons versekerd was dat die Here ons geroep het om die Evangelie aan hulle te verkondig.” Han 16:9-10
Paulus-hulle was ver van Macedonië toe die dringende versoek in die naggesig kom dat hulle deerheen moes reis.  Die manne is op see en reis na Troas en na Samothráce, en die volgende dag na Neápolis, en daarvandaan na Filíppi, wat die eerste stad is van daardie deel van Macedónië, 'n kolonie.
            Feitlik almal van ons bid vir die redding van ons huisgesin. Dinge gebeur soms te stadig na ons sin, maar ons moet aanhou. Die HERE hoor beslis ons roepe na Hom vir die redding van huisgesinne. Moet nooit daaroor twyfel nie want die HERE het belowe hy red jou hele gesin.
            Lees die hele Handelinge 16 en let op tot watter uiterstes God bereid is om te gaan om ‘n huisgesin te red. Al kos dit jou wat, hou aan met vertrou.
            Dis ‘n drama en bynase trauma wat afspeel voordat hulle in die tronk beland, terwyl hulle in die tronk is en die aarskudding en wat daarna gevolg het. Dit was erg, baie erg.
            Maar waarheen was die Heilige Gees eintlik op pad? Hoekom die oproep in die naggesig? Die HERE wou die tronkbewaarder en sy gesin red.
Die tronkbewaarder: “Menere, wat moet ek doen om gered te word?
            “Toe sê hulle: Glo in die Here Jesus Christus en jy sal gered word, jy en jou huisgesin.”
            En toe gebeur die volgende: “En hulle het aan hom die Woord van die Here verkondig en aan almal wat in sy huis was.
“En in dieselfde uur van die nag het die tronkbewaarder hulle geneem en hulle wonde gewas, en hy is onmiddellik gedoop, hy en al sy mense.”
            Paulus se oproep in die naggesig eindig hier... die Woord aan die gesin, die redding van die gesin en hulle is almal gedoop.
En toe die groot fees: “Toe bring hy hulle in sy huis en sit hulle 'n maaltyd voor; en hy het hom verheug met sy hele huisgesin dat hy tot geloof in God gekom het.”
            Mens kan sien dat Paulus en Silas spesifiek geroep was na die huis van die tronkbewaarder, maar hulle het nie gevra wat hulle in Macedonië moes gaan doen nie. Hulle het gemeen hulle is versekerd dat hulle die Evangelie daar moes gaan verkondig.
            Dis ‘n groot land en hulle vra nie waar hulle die Evangelie moet verkondig nie. En dan word hulle langs ‘n bynase doodsweg gely na die tronkbewaarder se huis.
            Na die taak by die tronkbewaarder se huis voltooi was, het hulle die land verlaat en verder gereis deur Amfípolis en Apollónië na Thessaloníka.
            Luister na Petrus by ‘n ander geleentheid: “Bekeer julle, en laat elkeen van julle gedoop word in die Naam van Jesus Christus tot vergewing van sondes, en julle sal die gawe van die Heilige Gees ontvang.”
            En nou: “Want die belofte kom julle toe en julle kinders en almal wat daar ver is, die wat die Here onse God na Hom sal roep.” Han 2:38-39
            En nog: “...jou bestryder sal Ék bestry en jou kinders sal Ek verlos.” Jes 49:25.
            So, wanneer jy vir jou gesin bid, doen dit ook met lofliedere omdat jy weet die HERE het belowe Hy red jou hele gesin.
Bid deurentyd vir die te wagte magtige Herlewing in SA – Sjibbolet