Donderdag 08 Februarie 2018

Hoe kry mens jou hande skoon?


Image result for John.8:11


Cook se uitdaging aan die wêreld se godsdienste –
Hoe kry mens jou hande skoon?


In 1893 is daar in Chicago ’n groot “Parlement van Wêreld  Godsdienste” gehou. Verteenwoordigers van al die bekende godsdienste van die wêreld het hul standpunte gestel en verdedig.

            Vanjaar word dit in Toronto, Kanada gehou. Meer as 10 000 godsdienstiges sal dit bywoon. Hulle beplan straks ‘n Een-wêreld godsdiens.

            Meer inligting oor hulle doen en late is te verkry by:

https://parliamentofreligions.org/parliament/new-chicago-1893/new-chicago-1893

            Hulle doeleindes is: “For a More Just, Peaceful and Sustainable World.” Dit lyk nie of hulle enige vordering op hierdie gebied gemaak het sedert 1893 nie. Sonder Christus is dit nie moontlik nie.

            Die pleidooi vir die Evangelie van Christus is in 1893 gelewer deur ’n man met die naam van Eerw. Joseph Cook. Sy volledige toespraak is hier te lees: http://pastorsdesktop.com/wordpress/an-address-delivered-by-the-reverend-joseph-cook-at-the-world-parliament-of-religions-in-1893/

            Die kern van sy boodskap is so saamgevat: Cook het hom tot die ander sprekers gewend en gesê: “Menere, ek stel aan u voor die geval van ‘n vrou met bloedbevlekte hande. Sy is vol berou en angs en sy wil haar hande weer skoon hê.

“In die lang ure van die nag roep sy: ‘Weg, vervloekte vlek! Weg, vervloekte vlek!’ Maar dit wíl nie ‘weg’ nie, want dit is die bloed van haar man wat sy  vermoor het.”

Toe daag Cook al die godsdienste van die wêreld uit: “Is daar in u godsdiens raad vir hierdie vrou om van daardie vlek ontslae te raak?”

Cook kyk van die een na die ander verteenwoordiger van ’n godsdiens.

Toe vervolg hy: “U sê niks.”

Toe kyk hy op asof hy iemand in die verte aanspreek. “Ek vra dan iemand anders. ‘Johannes, sal u vir hierdie vrou sê hoe sy van die vlek van sonde ontslae kan raak?’”

Hy wag ’n oomblik asof hy luister na die antwoord. Dan vervolg hy: “Hoor, Johannes antwoord: ‘Die bloed van Jesus Christus, die Seun van God, reinig ons van alle sonde. As ons, ons sondes bely – Hy is getrou en regverdig, Hy vergewe ons, ons sondes en (let op) reinig ons van alle ongeregtigheid.’” 1 Joh.1:7,9

Vir die skuldige sondaar gee die Here Jesus Christus ook die wonderlike antwoord wat hy aan die vrou, wat in die daad van egbreuk betrap is en deur die Joodse owerstes na Hom toe gebring is....

“Ek veroordeel jou nie. Gaan heen en sondig nie meer nie” Joh.8:11

Jesus kan dit sê, omdat Hy die straf vir daardie sonde van ons vir ons aan die kruis van Golgota gedra het.

“…dié Jesus, vir wie julle gekruisig het, maar wat God uit die dood opgewek het …Hy bring die verlossing en (let op) niemand anders nie... (ook nie die godsdienste van die wêreld nie.) Daar is geen ander naam op die aarde aan die mense gegee waardeur God wil dat ons verlos moet word nie.” Hand 10,12

En luister, ons kan nie alleen Hemel toe gaan nie, ons moet iemand saamneem, die Getal volmaak. Bid ernstig vir die komende Herlewing.  – Sjibbolet