Sondag 26 Maart 2017

Wat se Jeremia oor 22 April 2017?


Image result for peaceful person in nature


Jeremia sê: “Ag, was my hoof maar water en my oog 'n fontein van trane! Dan sou ek dag en nag beween die wat verslaan is van die dogter van my Volk. (Dis darem ‘n bitterlike groot hartseer)
“Ag, het ek in die woestyn maar 'n herberg (gastehuis) vir reisigers gehad! Dan sou ek my volk verlaat en van hulle af wegtrek; want hulle is almal owerspelers, 'n hoop ontroue mense. (Dan kon hy ontslae wees van die Volk en hulle euwels en sou hy net met verbygaande reisigers hoef te werk)
Wat doen die volk dan wat Jeremia so erg ontstel?
“Hulle span hulle tong, soos hulle boog, met leuens, en nie volgens waarheid is hulle magtig in die land nie; want van boosheid tot boosheid gaan hulle voort, maar My ken hulle nie, spreek die HERE.
“Pas op, elkeen vir sy vriend, en vertrou op geen broer nie; want elke broer is net 'n onderkruiper, en elke vriend gaan om met kwaadsprekery.
“En hulle bedrieg elkeen sy vriend en praat nie die waarheid nie; hulle het hul tong geleer om leuens te praat, hulle maak hul moeg met verdraaiery.
“Jou woning is in die midde van bedrog; deur bedrog weier hulle om My te ken, spreek die HERE.
“Daarom, so sê die HERE van die leërskare: Kyk, Ek smelt hulle en toets hulle; want hoe sou Ek anders handel vanweë die Dogter van my Volk?
“Hulle tong is 'n moordpyl; dit spreek bedrog; met die mond spreek hulle van vrede met hul naaste, maar in hul binneste beraam hulle listige planne.
“Sou Ek hieroor aan hulle geen besoeking doen nie? spreek die HERE. Of sou my siel hom nie wreek op 'n nasie soos hierdie een nie?” Jer. 9:1-9
Daarom: Op 22 April 2017 sal die Volk die HERE God YAWEH vra om hierdie Suid-Afrika te besoek!

Nuutste oor die BFN beplanning
‘n Groep leiers was gister (Donderdag) bymekaar by n inligtingsessie van Angus Buchan oor die “IT'S TIME – Dis Tyd” nasionale gebed wat op 22 April 2017 op n plaas naby Bloemfontein plaasvind. Dit is duidelik dat die omvang van die hele saamtrek so groot is dat dit net deur ons Almagtige God kan gebeur.
Tot op hede is daar al meer as 18 miljoen reaksies in twee weke op sosiale media oor die saamtrek, wat dit seker die meeste maak wat al ooit vir enigiets in Suid- Afrika was... Party negatief maar meeste positief.
Voorspellings toon dat daar baie meer as ‘n miljoen gelowiges bymekaar gaan kom. Daar gaan meer as 350 000 voertuie wees. Meer as 700 toilette is reeds beskikbaar gestel en daar het vandag n persoon onderneem om nog n klomp te gee. Honey Sucker trokke sal omtrent 600 000 liter afval moet wegneem.
Die area waar almal bymekaar kom om te sit is 2km lank en ‘n half km breed.
Al die busse in en om Durban is reeds vol bespreek om mense aan te ry. Daar is reeds ‘n trein wat van Kaapstad af loop net vir die saamtrek.
Van die boere in die omgewing van die saamtrek gaan hul grond beskikbaar maak vir mense om te kamp. Kaartjies kan bespreek word op i-tickets. God is Groot! Ons eer Sy Naam.
·       Let op: Die tyd vir die saamtrek het verander om 12:00nm te begin en 14:00nm af te sluit. Dus moet ons beplan om baie vroeër daar aan te kom. Oom Angus sê dit is om mense die geleentheid te gee om voor donker in die pad te kom terug huis toe.
Alles dui daarop dat dit die grootste geleentheid in die geskiedenis van SA gaan wees. Plek by die saamtrek is daar meer as genoeg. Mense moet asseblief hul eie stoele, sambrele, kos en water bring.