Vrydag 11 Oktober 2019

Dis jou Roeping: Wees betrokke



“Elkeen dan wat My sal bely voor die mense, hom sal Ek ook bely voor my Vader wat in die hemele is.

            “Maar elkeen wat My verloën voor die mense, hom sal Ek ook verloën voor my Vader wat in die Hemele is.

“Maar elkeen wat My verloën voor die mense, hom sal Ek ook verloën voor my Vader wat in die Hemele is.

            “Moenie dink dat Ek gekom het om vrede op die aarde te bring nie. Ek het nie gekom om vrede te bring nie, maar die swaard.

            “Want Ek het gekom om tweedrag te verwek tussen 'n man en sy vader, en tussen 'n dogter en haar moeder, en 'n skoondogter en haar skoonmoeder.

            “En 'n mens se huisgenote sal sy vyande wees.

            “Wie vader of moeder bo My liefhet, is My nie waardig nie; en wie seun of dogter bo My liefhet, is My nie waardig nie.

            “En wie sy kruis nie neem en agter My volg nie, is My nie waardig nie.

            “Wie sy lewe vind, sal dit verloor; en wie sy lewe verloor om My ontwil, sal dit vind.

            “Wie julle ontvang, ontvang My; en wie My ontvang, ontvang Hom wat My gestuur het.

            “Wie 'n profeet ontvang omdat hy 'n profeet is, sal die loon van 'n profeet ontvang; en wie 'n regverdige ontvang omdat hy 'n regverdige is, sal die loon van 'n regverdige ontvang.

            “En elkeen wat een van hierdie kleintjies net 'n beker kou water laat drink, omdat hy 'n dissipel is, voorwaar Ek sê vir julle, hy sal sy loon sekerlik nie verloor nie.” Matt 10:32-42

            Dit is wat die Messias gesê het en dit is hoe dit is en hoe dit sal wees. Niemand kan ‘n jota of titel hieraan verander nie.

            Lees die hele Deut 28 om te beleef wat die Messias se Vader Jahweh gesê het.

            Hierdie gedeeltes speel ‘n kardinale rol in ons elkeen as Gelowiges se lewens. Twee duisend jaar gelede gee hy die opdrag: “Gaan dan heen, maak dissipels van al die nasies, en doop hulle in die Naam van die Vader en die Seun en die Heilige Gees; en leer hulle om alles te onderhou wat Ek julle beveel het.” Matt 28:19

            En wanneer moet ons dit doen?

            “En wie is daar van julle wat 'n dienskneg het wat ploeg of vee oppas, en as hy inkom van die veld vir hom sal sê: Kom dadelik hier aan tafel?

“Sal hy nie eerder vir hom sê nie: Maak vir my die aandete klaar en omgord jou en bedien my totdat ek geëet en gedrink het; en daarna kan jy eet en drink?

“Bedank hy daardie dienskneg, omdat hy gedoen het wat hom beveel is? Ek glo nie.

“So ook julle, wanneer julle alles gedoen het wat julle beveel is, sê dan: Ons is onverdienstelike diensknegte, want ons het gedoen wat ons verplig was om te doen.” Luk 17:7-10

En: “Verkondig die woord; hou aan tydig en ontydig; weerlê, bestraf, vermaan in alle lankmoedigheid en lering; want daar sal 'n tyd wees wanneer hulle die gesonde leer nie sal verdra nie, maar, omdat hulle in hul gehoor gestreel wil wees, vir hulle 'n menigte leraars sal versamel volgens hulle eie begeerlikhede, en die oor sal afkeer van die waarheid en hulle sal wend tot fabels. (en dit is reeds besig om te gebeur)

“Maar wees jy in alles nugter; ly verdrukking; doen die werk van 'n evangelis; vervul jou bediening.” 2 Tim 4:2-5

Ons het geen keuse nie, ons moet die Evangelie van Verlossing en Liefde verkondig.

            Net ‘n voorbeeld: Iemand bid by die ete en sê: “HERE dink ook aan hulle wat minderbevoorreg is...” En dit terwyl dit die bidder is wat aan die minderbevoorregtes moet dink!

            Kyk en luister asb na die volgende video en besef hoe laat dit geword het. Op die oomblik in die Midde-Ooste vlug Christene in groot getalle uit Gaza en in hul duisende uit Sirië.

            Weet een ding, as iemand nie Wedergebore is nie, is die ewige verdoemenis sy en haar lot. As jy nie fisies iets kan doen nie, bid dan in groepe saam vir die beskerming van Christene en die redding van siele, of help ander organisasies om dit te doen, maar raak betrokke. Ons het ‘n roeping! – Welroep

https://billygraham.org/video/persecution-and-the-gospel/?utm_source=breaking-christian-news&utm_medium=email&utm_campaign=ctv_october_2019&SOURCE=BT19AYBCE