Woensdag 09 Oktober 2019

Sy seëninge haal ons in...


“Wat die oog nie gesien en die oor nie gehoor en in die hart van 'n mens nie opgekom het nie, wat God berei het vir die wat Hom liefhet.

            “Maar God het dit aan ons deur sy Gees geopenbaar, want die Gees ondersoek alle dinge, ook die dieptes van God. “1 Kor 2:9-10

            Dit is hoe dit eers was, wat God vir – ons wat Hom liefhet – berei het ... wat niemand  gesien het of van gehoor het nie, wat selfs in ons harte nie opgekom het nie...dit is besig om te gebeur.

Engelkore begin in SA en oorsee by dienste optree. Gemeentes bly dan tjoepstil en verluister hulle aan die Engelesang. Gelowiges beweeg oor na ‘n geestelike vlak.

Engele verskyn aan Gelowiges, bring boodskappe na Gelowiges.  Sommige mense ontmoet Engele. Gesprekke vind plas. Jonges sien gesigte, ouens droom betekenisvolle drome. Droom uitlêers tree na vore.

Al hoe meer Gelowiges ontvang ‘n Hemelse taal en bid in die Gees. Jarelange kerklidmate word gered.

Verstommende wonderwerke vind plaas, selfs dooies word opgewek. Herlewing breek plek-plek uit. Dis aan die toeneem. Mense wat jare lank beweer het hulle is gered, herleef skielik. ‘n Toenemende honger na die Woord, word landwyd en wêreldwyd ervaar.

Teenstand teen hierdie dinge neem ook toe, maar dis geen verrassing niet: “Want wie van die mense weet wat in 'n mens is, behalwe die gees van die mens wat in hom is? So weet ook niemand wat in God is nie, behalwe die Gees van God.

“Ons het ewenwel nie die gees van die wêreld ontvang nie, maar die Gees wat uit God is, sodat ons kan weet wat God ons uit genade geskenk het.

“Daarvan spreek ons ook, nie met woorde wat die menslike wysheid leer nie, maar met dié wat die Heilige Gees leer, sodat ons geestelike dinge met geestelike vergelyk.

(Let op) “Maar die natuurlike mens neem die dinge van die Gees van God nie aan nie; want dit is vir hom dwaasheid, en hy kan dit nie verstaan nie, omdat dit geestelik beoordeel word.” 1 Kor 2:12-14

Maar diegene wat Hom ken en vir Hom lief is, belewe Hom in hierdie dae. Ook die Jode word in groot getalle gered.

Die Oorwinningslied (https://www.youtube.com/watch?v=sC7SBFNM8C8)  weergalm oor die aarde.

Ek sien in my gees die glorie

En die almag van die Heer

Die Allerhoogste wat in liefde

Oor sy Koninkryk regeer

Hy’t belowe aan die einde

Op die wolke kom Hy weer

Hy’s Koning Hy regeer

Die  Wedergebore Jood Morris Cerullo (88) preek nog steeds. Sy ouers is albei in ‘n motorongeluk dood toe hy 2 jaar oud was. Hy het in Joodse weeshuise grootgeword. Op 14 is hy gered nadat die Messias aan hom verskyn het. Op 15 is hy weggeruk na die Hemel waar Jesus hom sekere opdragte gegee het. Sedert daardie dag preek hy reeds 74 jaar lank. Hy preek ook komende Januarie in Texas by ‘n groot internasionale geestelike konferensie.


Die afgelope 55 jaar reis hy elke jaar vanaf Amerika na Israel om die Evangelie aan die Jode te bring. Hy en sy vou Theresa is reeds 68 jaar lank getroud. Hy het gister in ‘n kort boodskap verwys na Deut 28:1-14 en gesê, dis hoe die HERE nou die Jode en die Christene wat omgee vir Israel seën:

“As jy dan goed luister na die stem van die HERE jou God om sorgvuldig te hou al sy gebooie wat ek jou vandag beveel, dan sal die HERE jou God jou die hoogste stel bo al die nasies van die aarde.

     

Morris Cerullo

    “En al hierdie seëninge sal oor jou kom en (let op) jou inhaal as jy luister na die stem van die HERE jou God.

            “Geseënd sal jy wees in die stad, en geseënd sal jy wees in die veld.

“Geseënd sal wees die vrug van jou liggaam en die vrugte van jou land en die vrug van jou vee, die aanteel van jou beeste en die aanteel van jou kleinvee.

            “Geseënd sal wees jou mandjie en jou bakskottel.

“Geseënd sal jy wees by jou ingang, en geseënd sal jy wees by jou uitgang.

“Die HERE sal maak dat jou vyande wat teen jou opstaan, voor jou verslaan word; op een pad sal hulle teen jou uittrek (let op) en op sewe paaie voor jou uit vlug.

“Die HERE sal die seën oor jou gebied in jou skure en in alles waar jy jou hand aan slaan; en Hy sal jou seën in die land wat die HERE jou God jou sal gee.

            “Die HERE sal jou vir Hom as heilige volk bevestig soos Hy jou dit gesweer het, as jy die gebooie van die HERE jou God hou en in sy weë wandel.

            “En al die volke van die aarde sal sien dat die Naam van die HERE oor jou uitgeroep is, en hulle sal vir jou vrees.

            “En die HERE sal die goeie aan jou oorvloedig gee in die vrug van jou liggaam en in die vrug van jou vee en in die vrugte van jou land, in die land wat die HERE aan jou vaders met 'n eed beloof het om aan jou te gee.

            “Die HERE sal sy goeie skatkamer, (let wel) die Hemel, vir jou oopmaak om die reën van jou land op die regte tyd te gee en om al die werk van jou hand te seën; en jy sal aan baie nasies uitleen, maar self nie hoef te leen nie.

            “En die HERE sal jou die kop en nie die stert maak nie, en jy sal net boontoe en nie ondertoe gaan nie as jy luister na die gebooie van die HERE jou God wat ek jou vandag beveel om te hou en te doen, en jy nie regs of links afwyk van al die woorde wat ek julle vandag beveel, om agter ander gode aan te loop om hulle te dien nie.”

            "Elkeen dan wat My sal bely voor die mense, hom sal Ek ook bely voor My Vader wat in die hemele is." Matt 10:32. As jy Christus bely voor die mense, is bovermelde seëninge ook vir jou. Dan sal jou geestelike oë ook open en sal ook sing: “Ek sien in my gees die glorie en die almag van die Heer...” – Wekroep