Woensdag 30 November 2016

Uit die Doderyk na die Lewe



Mense vra: Waar was Jesus heen toe hy dan die Kruis op Golgota gesterf het?
Kyk wat sê Johannes waar was Hy:
          “Voorwaar, voorwaar Ek sê vir julle, daar kom 'n uur, en dit is nou, wanneer die dode die stem van die Seun van God sal hoor; en die wat dit gehoor het, sal lewe.
            “Want soos die Vader lewe het in Homself, so het Hy aan die Seun ook gegee om lewe in Homself te hê.
            “En Hy het Hom mag gegee om ook te oordeel, omdat Hy die Seun van die mens is.
            “Moenie julle hieroor verwonder nie. Want daar kom 'n uur wanneer almal wat in die grafte is, Sy stem sal hoor en sal uitgaan, die wat goed gedoen het, tot die opstanding van die lewe, en die wat kwaad gedoen het, tot die opstanding van die veroordeling.” Joh 5:25-29
            Almal diegene wat teen daardie tyd reeds gesterf het, het die Evangelie eerstehands by Jesus in die Doderyk gehoor. Dis hoe regverdig God is. Almal kry ‘n gelyke kans om die Nuwe Lewe in Christus aan te neem.
            So kry almal wat nou in die lewe is, ook geleentheid om Jesus as Saligmaker aan te neem. Vir hulle wat dit nie doen nie, is daar geen tweede kans na hul afsterwe nie.
            Die HERE praat elke dag met siele en op verskillende wyses. Geen twee getuienisse is dieselfde nie.



 Peter Wiley Philpott
            PW Philpott getuig hoe hy een aand as 18-jarige in 'n klein Kanadese dorpie, op 'n straathoek, by 'n groep mense – die Heilsleër –  verbyloop wat besig is om 'n opelugdiens te hou. 'n Vrou sing met 'n mooi, helder stem 'n lied. Hy gaan staan om te luister. Vir hom is alles nuut, want geestelike liedere, kerk of Sondagskool was ver buite sy belangstellingsveld. Die vrou sing:

1. AS EK DIE KRUISHOUT GADESLAAN,
   WAARAAN DIE HEMELKONING HANG,
   IS AL MY POGINGS ENKEL WAAN,
   VERFOEI EK TROTS EN SELFBELANG.

2. VERHOED DAT EK SAL ROEM, O HEER,
   DAN SLEGS IN U VERGOTE BLOED!
   DIE YDELHEDE VAN WELEER
   Lê EK GEWILLIG AAN U VOET.

3. KYK HOE SY HAND, SY HOOF, SY VOET
   SY SMART EN LIEFDE SAAM VERTOON;
   HOE LIEFDE EN SMART MEKAAR ONTMOET,
   HOE DORINGVLEGSELS HOM DAAR KROON!

4. DIE HELE WêRELD SOU VOORWAAR
   DAARVOOR 'N NIETIGE OFFER WEES!
  'N LIEFD' SO GOD'LIK, WONDERBAAR,
   EIS ALLES-LIGGAAM, SIEL EN GEES!

            Na elke strofe sing sy ‘n refrain: Golgota, donker Golgota, praat tog met ‘n hart vanaf Golgota.
            Terwyl sy so sing, haar gesig opgehef na die Hemel, maak die Heilige Gees in hierdie luisterende wêreldse jongman, die kruis van Golgota 'n werklikheid.
Vir die eerste keer daag dit in sy hart dat Jesus Christus in sy plek aan die kruis gesterf het. Hy het nie geestelike kennis of 'n raadgewer gehad om vir hom te sê wat besig was om met hom te gebeur nie.
Hy skryf: “Toe ek die Bybel begin lees en die woorde gered en wedergeboorte sien, toe besef ek, maar dis wat daar op die straathoek met my gebeur het. Ek is waar Wedergebore.
            Toe hy daardie aand by die huis kom, doen hy iets wat hy nog nooit voorheen gedoen het nie. Voor hy in die bed klim, kniel hy en hy bid. En tot sy groter verbasing en blydskap, spreek hy God aan as: “My Liewe Hemelse Vader.”
            Die volgende dag stuur die HERE verdure hulp. 'n Man wat as 'n Christen bekend was, het van feilit uit die biet met hom 'n gesprek aangeknoop. Die man het hom dalk daardie aand by die opelugdiens opgemerk.
Die man maak sy sakbybeltjie oop en lees vir hom stadig Joh 5:24 “Dit verseker Ek julle: Wie luister na wat Ek sê, en in Hom glo wat My gestuur het, het die Ewige Lewe. Hy word nie veroordeel nie, maar het reeds uit die dood na die lewe oorgegaan.”
Die man vra hom om dit self te lees. Hy kan die betekenis nie mooi snap nie. Die man vra hom om dit weer te lees. Toe vra hy vir hom: “Weet jy wie dit sê?” Maar hy weet nie.
Die man antwoord: "Dit is Jesus Self wat hierdie wonderlike woorde vir jou sê.” Die man laat hom die strofe weer lees en vra: “Wat sê Hy hét jy nou?”
Philpott: “Die HERE sê ek het die Ewige Lewe!”
“Nou 58 jaar later het ek nooit getwyfel nie. Dis ‘n glorieryke feit: Ek het die Ewige Lewe.”



   Philpott het dadelik begin Evangeliseer. Hy het hierdie saaltjie gehuur as sy eerste kerk. Later het hy predikant in Die Heilsleër geword.
            Die saaltjie was gou te klein en die gemeente moet kort-kort na ‘n groter gebou skuif, totdat hulle uiteindelik hier geeindig het:



Buite en Binne:



  Deur die Heilige Gees word geloof in ons hart gewek en ons word as kinders van God Wedergebore: “Julle is Wedergebore nie uit verganklike saad nie, maar uit onverganklike, deur die lewende woord van God wat tot in ewigheid bly.” 1 Pet 1:23
            Daarom saai die saad want dis onverganglik en sal vir seker opkom. Maar ons moet saai en help waar ons kan om die getal vol te maak.