Dinsdag 25 Oktober 2016

Japanese Lugdiens – Vlug 123



Japanese Lugdiens Vlug 123 was op 12 Augustus 1985 ‘n geskeduleerde vlug vanaf Tokio op pad na Osaka Internasionaal.
            Die Boeing 747SR was 12 minute in die lug toe ‘n ontploffing aan boord, die vliegtuig onbeheerbaar deur die lug laat sweef en rol het en 32 minute later op Berg Takamagahara 100km van Tokio af laat neerstort het.



Sewe jaar voor die ongeluk het die vliegtuig so skerp geland dat sy stert op ‘n aanloopbaan beskadig is. Die herstelwerk was swak uitgevoer. Daardie gedeelte van die stert het op hierdie vlug afgeruk en die vliegtuig onbeheerbaar gemaak. Die totale hidroliese beheerstelsel van die vliegtuig was ook buite werking.
Die ontploffing het ook die lugdruk binne die vliegtuig buite werking gestel.
Altesame 15 bemanningslede en 505 passasiers is dood, die grootste lugramp ooit. Vier passasiers in die stertgedeelte het die ramp oorleef omdat die stert by impak afgeruk en een kant toe gegooi is.
Terwyl die loods tot op die einde probeer het om die vliegtuig te beheer het die vliegtuig 32min later in vlamme neergestort.
            Een van die passasiers wat omgekom het, het in daardie laaste angswekkende oomblikke ‘n briefie aan sy vrou en drie kinders geskryf.
            Die 52-jarige Hirotsugu Kawaguche moes haastig en gou skryf want die vallende vliegtuig het heen en weer deur die lug gerol.
            Die briefie was aan sy vrou en sy seun Tsuyoshi (21) en sy twee dogters Chiyoko (17) en Mariko (24) gerig.
            Die briefie het gelees:

"EK WIL NIE WEER VLIEG NIE!”

“Wees goed vir mekaar, werk hard en help julle moeder.
Ek is baie hartseer, maar ek is seker en gaan dit nie maak nie.
Vyf minute is reeds verby.
Ek wil nie weer vlieg nie.
Om te dink dat ons ete gisteraand was ons laaste.
Daar was rook in die vliegtuig vanweë die ontploffing en ons het dadelik begin daal.
Tsuyoshi, pa reken op jou.
Moeder... om te dink dat so iets sou gebeur.
Dit is net te erg. Totsiens.
Dit is nou 6:30
Die vliegtuig rol heen en weer en vinnig.
Ek is dankbaar vir my ware gelukkige lewe. Ek het dit geniet tot nou toe.
ASSEBLIEF HERE JESUS, HELP MY

            Net een vraag: “... en as jy op daardie vliegtuig was? – Sjibbolet