Vrydag 14 Februarie 2020

Tim Tebow so byna geaborteer



Tim Tebow het aan CBN Sport sy getuienis gelewer oor sokker, geloof en kampioenskap. Tim was een van vyf kinders. By sy geboorte was daar komplikasies. Dokters het aan ay ma voorgestel om Tim te aborteer en gesê dit  was nie wys om ‘n baba met ‘n gewas te behou nie.

Sy ma het egter nooit daaraan gedink om Tim se lewe te beëindig nie. "Vir haar het iets soos so ‘n keuse nie bestaan nie. Sy was altyd vasbeslote, maak nie saak wat die uitkoms sou wees nie, sy gaan vir Tim ‘n kans op lewe gee, want, in haar geloof, het dit gegaan oor God se groot genade en Sy ongelooflike Almag. Jahweh kan enigiets doen. Sy vertrou hom hiermee,"sê Tim Tebow.

Tim is gebore in die Filippyne en toe hy drie was, het die gesin na Florida verhuis. Terwyl sy pa sy bediening voortgesit het, het sy ma tuisonderwys vir hulle kinders gegee. Dit was pret en ook uitdagend.

"Tuisonderrig was wonderlik vir ons. En ma was fantasties om aan ons tuiskool te gee en dit was spesiaal om vyf kinders op een slag in 'n huis te hê. Sy het wonderlike werk met ons gedoen en almal het van hul skoolwerk gehou."

"Belangriker as Wiskunde, was die skryf van 'n opstel, wat leer karakter, die krag van geleerdheid, leer om die regte ding te doen, leer om ander te behandel op 'n manier wat jy wou behandel word.

“Die implementering van die karakterkwaliteite was eers informeel en het voor skool al begin en dit was vir ons groot. Dit was groot om ‘n behoorlike dag elke oggend te begin, dit was groot om elke oggend te begin voordat enigiets sou begin," vertel Tim.

            Tim Tebow het Jesus Christus op ouderdom 7 aangeneem. Hy het Jesus Christus as Verlosser aanvaar toe hy 7 was omdat hy gedink het dat as hy die volgende dag 'n ongeluk sou hê kon hy nie dink dat hy die Hemel sou haal nie... en hy was bang.

            Daarom het hy die volgende dag na sy ma gegaan, nie na sy pa nie, want hy was bang sy pa sou te veel vrae vra. Sy ma het hom gehelp en hy het gebid om Jesus in sy hart in te nooi.

"Ek vra toe dat Jesus in my hart inkom, my sondes vergewe en my Sy kind maak. Ek het geweet ek het weg van die duisternis na die lig beweeg en dat my Ewigheid verseël is... dat my lewe as klein seuntjie verander het. Dit was die beste besluit wat ek ooit geneem het," getuig Tim.

Soos Tim groot geword het, het hy besef hy word baie mededingend. Hy het bofbal, basketbal en sokker gespeel. Oor die speel van sokker hy sê gesê hy hou van sokker selfs voordat hy dit gespeel het.

"Ek het geweet dat ek lief is vir hierdie spel, ek het geweet dit was iets wat ek wil doen. En ek was ses jaar oud. Maar ek was erg daaroor. Ek het geweet dit was iets wat ek nodig het om te doen. En ek is lief vir hierdie spel.

"Wanneer jy in die spel is, sal al die spangidse na jou kyk. Almal vertrou op jou, dit is jou verantwoordelikheid, as jy misluk, is dit op jou, nie op iemand anders nie. En ek jet die soort liefde vir die spel gehad wat my gedring het om te pesteer,” het hy verduidelik.

Dit was Tim se begeerte om die held te wees wat hom uiteindelik na die Universiteit van Florida gelei het en hy het gesê sokker het sy Sendingveld geword.

Om 'n verskil te maak ... "Wat so verstommend is in vandag se samelewing is hoe mense na sokkerspelers kyk. As 'n sokkerspeler, had ek 'n platform om mense te beïnvloed."

Tim se pa het hom in sy vroeë ouderdom vertel dat as hy 'n platform het, hy enige boodskappe kan deel wat God wil.. regoor die land en regoor die wêreld.

"Absoluut, hy deel altyd met my oor die platform wat ek het, ek moet ‘n verskil maak.

Tim Tebow se hoop op sy lewe: "Ek hoop dat hulle sê dat ek 'n man is wat lief vir die HERE, maar hy het ook mense lief en hy wil 'n verskil maak in elke mens se lewe... Hy wil almal help met wie hy in kontak kom en hy is opreg, hy is 'n werklikheid, hy gee om oor mense, en dit gaan nie oor die aanraking van die grond, maar dit gaan oor verhoudings, wat 'n verskil in 'n mens se lewe maak en God in die  Eindtyd verheerlik! "

         
·     Tim Tebow, die man wat as baba op dokters se aandrang so byna geaborteer is, wen groot veld vir die HERE. So berig CBN News oor Tim se jongste, sy sesde

“Nag om te Skitter” saamtrek oor die opheffing van vertraagde jongmense:

'Show God's Love to the World':

Tim Tebow's 'Night to Shine'

Honors Thousands of Special Needs

 This year marks the sixth anniversary of Tim Tebow's "Night to Shine" prom event, a special night where teenagers with disabilities and special needs are treated like royalty... as Kings and Queens.


More than 700 churches worldwide took part in Friday's event where 110,000 guests were honored... 721 host churches, all 50 states. 34 countries, 215,000 volunteers, 110,000 honoured guests. One incredible night celebrating God’s love for humanity!

Tebow attended one of the celebrations in Tallahassee on the North Florida Fairgrounds, WCTV reports.

            "It's my favorite night of the year, having the chance to celebrate humanity and show God's love to the world, it's just so special to me," he said.

Tebow thanked everyone for their support and for coming together to make a difference in the hearts of so many.

            "Just finished Night to Shine here in Tallahassee and it was unbelievable. Over 100,000 kings and queens were honored here tonight, thousands of volunteers - it was absolutely incredible. Thank you to all the churches and volunteers and prayer warriors that have been a part of this and help make this happen."

            "We are so grateful for you. Thank you for being part of this team, movement and effort to value life and people and believe that we can come together and make a difference...I do believe that we are making a difference."

Thank you!!!