Woensdag 17 Februarie 2016

Ontvang die Heilige Gees en Krag


“Maar julle sal krag ontvang wanneer die Heilige Gees oor julle kom, en julle sal My getuies wees in Jerusalem... tot in die uithoeke van die wêreld, (Suid-Afrika inkluis)." Luk 12:8.
            Charles G. Finney, word geken as die prediker met die flammende krag van die Heilige Gees in sy prediking.
 


Die skrywer Vance Havner, skryf in The Wind and the Spirit oor die verskillende wyses waarop die Heilige Gees met verskillende mense werk. Hy noem bekendes soos Luther, Wesley, Knox en Moody, almal magtige werktuie in God se hand, maar met elkeen het die HERE anders gewerk.
            So kan duisend of meer mense vanaand in dieselfde diens onder dieselfde prediker se boodskap gered word, maar moreaand sal elkeen se getuienis verskil.
Finney skryf oor sy eie ervaring, soos in die Elim Evangel aangehaal, van 'n magtige vervulling met die Heilige Gees:
"Ek wou ‘n sitplek by die vuur inneem toe ek skielik die magtige doping in die Heilige Gees ontvang het. Dit het vir my gevoel die Heilige Gees beweeg reg deur my hele liggaam, siel en gees.
“Dit het gevoel soos elektriese krag wat keer op keer deur my beweeg.”
Daarna is sy prediking oral waar hy gegaan het geseën met kragtige bekerings.
Almal belewe nie die doping in die Heilige Gees dieselfde nie, maar almal getuig van die Goddelike heerlikheid wat hulle oorval het.
            Vra die HERE daarvoor en besing Hom met lof- en aanbiddingsliedere.
Indien jy weet van iemand wat ‘n Bybel  opreg benodig en kan gebruik –besoek www.thesower.org.za
As iemand geestelike hulp of gebed verlang, skryf aan: belindapaar@gmail.com
Bid asseblief deurentyd vir ‘n magtige geestelike Herlewing in SA – Sjibbolet