Woensdag 26 Augustus 2015

Wat gaan dit jou aan? Volg jy My!



Wat  gaan  dit  jou  aan ….

… wat  gaan  dit  jou  aan?  Volg  jy  My!   Joh. 21:21-22

HERE, toe ek getuig dat ek gered is, toe sê sommige hulle sal sien hoe lank ek die pad sal volhou en hulle spot met my.


Wat gaan dit jou aan?  Volg jy My!

HERE, ander Christene sê rook en die gebruik van sterk drank is nie ‘n sonde nie.


Wat gaan dit jou aan?  Volg jy My!

HERE, daar is Christene in die gemeente wat agter my rug dinge oor my sê.


Wat gaan dit jou aan?  Volg jy My!

HERE, ek wil strewe na volmaaktheid en heiligmaking, maar nou sê ander ek lewe heeltemal te eng.


Wat gaan dit jou aan?  Volg jy My!

HERE, die predikant en die kerkraad het my nie eers bedank vir my aandeel in die boufonds en die bou van die kerk nie.


Wat gaan dit jou aan?  Volg jy My!

HERE,  daar word leuens oor my versprei. Wat moet ek daaraan doen?


Wat gaan dit jou aan?  Volg jy My!

HERE, diegene wat beloftes aan my gemaak het hulle woord van eer verbreek.


Wat gaan dit jou aan?  Volg jy My!

HERE,  daardie twee woon saam en hulle is nie getroud nie!




HERE, dis onmoontlik om met my vrou saam te lewe. Sy’s altyd dwars.


Wat gaan dit jou aan?  Volg jy My!


Here,  my familie twis en ook aanvaar hulle my nie.


Wat gaan dit jou aan?  Volg jy My!


Here, ek word in my werkplek dik beskinder.
Wat gaan dit jou aan?  Volg jy My!

HY wat ‘n goeie werk in julle begin het, sal dit voleindig

tot op die dag van Jesus Christus. Fil. 1:6.

Let op:  HY het die werk in elkeen van ons begin en HY sal dit voleindig!