Donderdag 04 Junie 2015

Slegs vertroue, Vol vertroue, op Sy Woord


 Image result for trust in god



Ons mag wonder waarom die mense van Israel 40 dae gewag het vir die terugkeer van die spioene terwyl hulle eintlik gereed was om Kanaän binne te gaan en terwyl hulle alle versekering op sukses en Goddelike krag gehad het en boonop bewus was van al die wonderwerke wat hulle in daardie tyd beleef het.

          Maar hulle het nie op God se krag en belofte vertrou nie.

          Hoevele kere staan ons nie in die pad van ons eie geloof nie. Nie dat ons ongelowig is nie, maar daarin dat ons nie ons geloof in aksie stel nie.

          Na ‘n tyd keer die boodskappers terug, maar die grootste deel van die volk is ontmoedig om vorentoe te beweeg en Kanaän binne te trek.

          Die Israeliete gee toe aan die versoeking om liewer op mense te vertrou terwyl hulle die Woord van die HERE had om op te vertrou.

          Alhoewel hulle die land gevind het so goed as wat God gesê het dit sou wees het hulle nogtans dit nie wou aanvaar nie. Hulle verval in vertwyfeling alhoewel die Ewige Waarheid dit aan hulle gegee het.

          Dit was die mededeling deur die bose spioene. Kaleb het hulle egter bemoedig om vorentoe te beweeg, alhoewel net Josua dit ondersteun het. Nogtans sê hy nie, laat ons gaan en die land verower nie, maar dat hulle die land moet beset.

          Moeilikhede in die pad van redding, wankel en verdwyn voor die aanslag van ‘n lewende aktiewe geloof in die krag en beloftes van God.

          Alles wat belowe is, is moontlik vir hulle wat glo, maar vleeslike lektore kan nie vertrou word nie. Ongeloof kan nie die beloftes en krag van God raaksien nie. As ons glo is alle dinge moontlik.

Om te glo is om te aanvaar en om te weier om te twyfel. “Maar hy moet in die geloof bid, sonder om te twyfel; want hy wat twyfel, is soos 'n golf van die see wat deur die wind gedrywe en voortgesleep word.

”Want dié mens moenie dink dat hy iets van die Here sal ontvang nie – so 'n dubbelhartige man, onbestendig in al sy weë.” Jak 1:6-8

          Iemand wat twyfel, twyfel nie net oor die dinge van die HERE nie, hulle twyfel oor baie meer dinge in hul lewens. Sulke mense is oral waar hulle gaan en in baie dinge onbestendig.

          Glo jy die volgende: “Immers, sy goddelike krag het ons alles geskenk wat tot die lewe en godsvrug dien, (hoe?) deur die kennis van Hom wat ons geroep het deur sy heerlikheid en deug, waardeur Hy ons die grootste en kosbare beloftes geskenk het, (hoekom?) sodat julle daardeur deelgenote kan word van die goddelike natuur, (wanneer)  nadat julle die verdorwenheid ontvlug het wat deur begeerlikheid in die wêreld is.” 2 Pet 1:4

          As jy nie glo dat God dit geskenk het nie, dan twyfel jy en  dan sal jy dit ook nooit besit nie.

Israel het die Beloofde Land ontvang (Ex 3:8) — Maar Gelowiges het die Land van Beloftes ontvang. 2 Kor 1:20

God is ‘n waarmaker van sy Woord. Hy twyfel nooit en Hy lieg nooit. Let op na die volgende strofes:

Jer 1:12 “...Ek is wakker oor my woord om dit te volbring.

Jes 55:11 “So sal my woord wees wat uit my mond uitgaan: dit sal nie leeg na My terugkeer nie, maar doen wat My behaag en voorspoedig wees in alles waartoe Ek dit stuur.

Asook Num 23:19 “God is geen man dat Hy sou lieg nie; of 'n mensekind dat dit Hom sou berou nie. Sou Hy iets sê en dit nie doen nie, of spreek en dit nie waar maak nie?”

As jy glo, sal jy graag verder wil lees:

Hoop in die Bybel is nie om te hoop soos om te wens iets gebeur nie. Hoop in die Bybel beteken toekomsfeit!

          Hoop in die Bybel sê Gelowiges se toekoms is verseker, gewaarborg.

          Ps 31:24 “Die HERE bewaar die getroues en vergeld hom oorvloedig wat trots handel.”

Ps 33: “Kyk, die oog van die HERE is op die wat Hom vrees, op die wat op sy goedertierenheid wag.”
Ps 38:16 “Op U, HERE, wag ek; U sal verhoor, Here my God!”
          Ps 43:5 “Wat buig jy jou neer, o my siel, en wat is jy onrustig in my? Hoop op God, want ek sal Hom nog loof- die verlossing van my aangesig en my God!”
          Ps 71:5 “Want U is my verwagting, Here HERE, my vertroue van my jeug af.”
          Ps 78:5-7 “Hy tog het 'n getuienis opgerig in Jakob en 'n wet gegee in Israel, wat Hy ons vaders beveel het- om dit aan hulle kinders bekend te maak, sodat die volgende geslag dit kan weet, die kinders wat gebore word, dat hulle kan opstaan en vertel aan hulle kinders, en hulle vertroue op God kan stel en die dade van God nie vergeet nie, maar sy gebooie kan bewaar.”
          Jer 17:7 “Geseënd is die man wat op die HERE vertrou, en wie se vertroue die HERE is.”
          Hand 23:6b : “Broeders, ek is 'n Fariseër, die seun van 'n Fariseër. Oor die hoop en die opstanding van die dode staan ek voor die gereg.”
          Hand 24:16 “Ek hoop op God, 'n hoop wat hulle self ook verwag, dat daar 'n opstanding sal wees van die dode, regverdiges sowel as onregverdiges.”
          Rom 5:2 “Deur Jesus het ons ook deur die geloof die toegang verkry tot hierdie genade waarin ons staan; en ons roem in die hoop op die heerlikheid van God.”
          Rom 5:5 “Die hoop beskaam nie, omdat die liefde van God in ons harte uitgestort is deur die Heilige Gees wat aan ons gegee is.”
          Rom 15:4 “Want alles wat tevore geskrywe is, is tot ons lering tevore geskrywe, sodat ons deur lydsaamheid en bemoediging van die Skrifte hoop kan hê.”
          Rom 15:13 “En mag die God van die hoop julle vervul met alle blydskap en vrede deur die geloof, dat julle oorvloedig kan wees in die hoop deur die krag van die Heilige Gees!”
          Efes 1:18-19 “Die God van onse Here Jesus Christus, die Vader van die heerlikheid, het aan julle die Gees van wysheid en openbaring in kennis van Hom mag gee, verligte oë van julle verstand, sodat julle kan weet wat die hoop van sy roeping en wat die rykdom van die heerlikheid van sy erfdeel onder die heiliges is.”
          Efes 4:4 “Dit is een liggaam en een Gees, soos julle ook geroep is in een hoop van julle roeping.”
          Kol 1:3-5 “Ons dank die God en Vader van onse Here Jesus Christus altyd as ons vir julle bid, omdat ons gehoor het van julle geloof in Christus Jesus en julle liefde tot al die heiliges, vanweë die hoop wat vir julle weggelê is in die hemele, waarvan julle vroeër gehoor het deur die woord van die Waarheid van die Evangelie.”
          Kol 1:27 “Aan wie God wou bekend maak wat die rykdom van die heerlikheid van hierdie verborgenheid onder die heidene is, dit is Christus onder julle, die hoop van die heerlikheid.”
          1 Thes 5:8 “Maar laat ons wat van die dag is, nugter wees, met die borswapen van geloof en liefde aan, en as helm die hoop op die saligheid.”
          Tit 1:2 “In die hoop van die ewige lewe wat God, wat nie kan lieg nie, van ewigheid af beloof het.”
          Tit 2:13 “Terwyl ons die salige hoop en die verskyning van die heerlikheid verwag van die grote God en ons Verlosser, Jesus Christus.”
          Tit 3:7 “Sodat ons, geregverdig deur sy genade, erfgename kan word ooreenkomstig die hoop van die ewige lewe.”
          Heb 3:6 “En ons is sy huis(volk) as ons net die vrymoedigheid en die roem van die hoop tot die einde toe onwrikbaar vashou.”
          Heb 6:18-20 “Sodat ons deur twee onveranderlike dinge, waarin dit onmoontlik is dat God sou lieg, kragtige bemoediging kan hê, ons wat ontvlug het, om vas te hou aan die hoop wat voorlê; en ons het dit as 'n anker van die siel wat veilig en vas is en ingaan tot binnekant die voorhangsel  waar Jesus as voorloper vir ons ingegaan het, Hy wat volgens die orde van Melgisédek 'n hoëpriester geword het vir ewig.”
          1 Pet 1:3 “Geseënd is die God en Vader van onse Here Jesus Christus wat na sy grote barmhartigheid ons die wedergeboorte geskenk het tot 'n lewende hoop deur die opstanding van Jesus Christus uit die dode.”
          1 Pet 1:13 “Daarom, omgord die lendene van julle verstand, wees nugter en hoop volkome op die genade wat julle deel word by die openbaring van Jesus Christus.” –  Sjibbolet