Dinsdag 16 Junie 2015

WORD Afrika vanuit die doderyk regeer?

Renaissance: ‘n Ydele Droom?

WORD Afrika vanuit die doderyk regeer? Is die onverbiddellike geloof in toordokters en die voorvadergeeste die oorsaak dat Afrika ‘n mislukking is? Is ‘n Afrika Renaissance moontlik?
            Hierdie tergende vrae word dalk beantwoord deur gebeure in Argentinië toe ‘n gestorwe gees, hekesery en spirtisme daardie land in duie laat stort het.
            Argentinië het in 1976 in duie gestort nadat die land twee jaar lank geregeer is deur wat toe genoem is “swart demone”.
            Die destydse president, Isabella Peron het die land geregeer in deur middel van opdragte wat sy vanuit die doderyk ontvang het.
            Met die afsetting van Peron as president, het die Argentynse polisie landwyd begin soek na  ene José Lopez Rega, wat beskryf is as die grootste swendelaar van hierdie eeu.

Isabella Peron
            Argentinië met sy 20-miljoen inwoners is in chaos gedompel toe die land deur ‘n militêre junta oorgeneem is. Daar is dadelik ‘n lasbrief vir Rega se inhegtenisname uitgereik.
            Rega het heelwat boeke oor heksery en spiritisme geskryf. Hy het ‘n onheilige en oorweldigende invloed op President Peron gehad.
            Sy was vroeër ‘n ontkleedanseres en dus ook ‘n goeie skyf vir demoniese en okkultiese invloede.
            Toe sy aan bewind gekom het, het sy geen kennis van die politiek gehad nie. Sy het die presidentskap na die dood van haar man, Genl. Peron, geërf.
            Sy het haar dadelik na Rega gewend. Hy het toe die sterk figuur en die mag geword waaragter sy geskuil het.
            Rega is as kabinetslid aangestel en kabinetsvergaderings het dikwels in spiritistiese sittings ontaard. Dit het dikwels gebeur dat hy met sy “kragte” die aanwesiges, asook dokumente van tafels en stoele laat tuimel het.
            Daar was ook twee ander lede in die kabinet, bloot omdat, so word beweer, hulle ook spiritiste was. Hulle kon met gestorwe geeste praat.
            Rega se groot troefkaart en medium, was altyd die gebalsemde lyk van Genl. Peron se eerste vrou, die dinamiese Evita. Sy is in 1923 aan kanker dood.
            Rega het baie kere dat Isabella langs die lyk by Rega staan. Dan het Rega “boodskappe” vanaf Evita se gees vanuit die doderyk deurgegee na Isabella. So het Rega dan ook Isabella aangemoedig om op Evita in die doderyk te vertrou.
            Volgens een van hierdie boodskappe moes Isabella miljoene dollar aan Rega skenk pleks om dit vir bejaardes aan pensioengeld te bestee. Rega het elke keer sy geld gekry.
            Dit is so dat muti-moorde steeds in SA gepleeg word en meesal in opdrag van toordokters wat bevele vanaf voorvadergeeste ontvang.
            Swartmense glo onwrikbaar in die magte van die voorvadergeeste.
            Sou ‘n land soos SA en ‘n vasteland soos Afrika kan bly voortbestaan in sulke omstandighede?
            Begryp jy nou wanneer gesê word die “stryd is nie teen vlees en bloed nie, maar teen die magte, die owerhede in die lug?”
            Vir die Gelowiges lê die antwoord in geestelike oorlogvoering soos verwoord in Psalm 149.

Sedert die skepping van die mens het die Almagtige God Jahweh deur die eeue heen bewys gelewer oor watter waarde Hy op die aarde aan een man heg.
            Aan een man, Adam, word die mag gegee om al die diere van die aarde te noem soos hy wil. Die invloed van dieselfde een man, Adam, se val, word vandag nog oor die ganse aarde deur die ganse mensdom beleef.
            Een man, Noag, word verkies om die Ark te bou, om sodoende ‘n spruit vir die menslike geslag aan die lewe te hou.
            Een man, Abraham, word geroep uit Ur van die Galdeë, om die vader van alle gelowiges te word en ook vader van die geslag waaruit Jesus Christus gebore  sou word.
            Een man, die hakkelende Moses, word geroep om die hele volk Israel, uit Egipte uit te lei en vir 40 jaar deur die woestyn te neem. Hy tree op as skakelman tussen God en die volk.
            “En ek het onder hulle ‘n man gesoek wat ‘n muur kan bou en voor my aangesig in die bres kan staan vir hulle land, sodat Ek dit nie verwoes nie; maar Ek het niemand gevind nie.”   –  Eseg. 22:30).
            Toe God die volk wou verdelg, tree Moses – een man – op as voorbidder dat die volk gespaar sou word.
            Na hom volg weer een man, Josua, en dan elkeen van die Rigters op hul beurt, die profete Nehemia, Daniël, en andere wat as eenlinge opgetree het tussen God en die volk…… en wat het hulle nie alles uitgerig nie!
            Die Nuwe Testament begin met die optrede van Johannes die doper, as voorloper van Christus.
            Toe was daar Jesus Christus self, die grootste leraar, prediker, profeet en hervormer wat die wêreld ooit geken het, en dit bo en behalwe Sy liefdevolle Middelaars- en Versoeningswerk!
            Na Jesus volg die apostels waaronder Petrus, en toe weer Paulus, een man na die ander.
            En verder deur die geskiedenis van die liggaam van Christus, het God  van tyd tot tyd die een man na die ander gebruik om Sy doel te bereik. Daar was manne soos Luther, Calvyn, Wesley, Andrew Murray, Moody, Hudson Taylor, George Fuller, Torrey, Finney, Graham en andere was almal as eenlinge opgetree en uitgeblink het in die werk van God en wonderlike getuienisse op aarde vir Hom geskep het.
Maar, wat van die behoefte in hierdie tyd waarin ons, ons nou bevind?
            God soek weer ‘n man, ook ‘n vrou. Wat van u wat nou hier lees? Al gewonder waarom u juis hierdie blad en juis hierdie gedeelte moet lees? Is dit blote toeval dat u hierdie artikel lees?
            Vandag is die uitdaging aan u gerig: God soek ‘n man, ook ‘n vrou, om vir hierdie volk in die bres te staan!
            Ja, God soek ook vroue want ook vroue het belangrike rolle in die Bybel vertolk. Daar is selfs gemeentes deur hulle in hul huise gestig.
            Waar kan jy begin?
            Herstel dadelik die huisaltaar en laat die gesin weer saam om die Woord van die Vader vergader en weer saam bid, ook saam sing.
            Gaan dan verder en raak betrokke by geestelike oorlogvoering – sien Ps 149 as voorbeeld.
            God soek manne en vroue, selfs kinders, om vir die volk in die bres te staan, manne en vroue met durf en daad, wat soos Koning Dawid sê: Met my God spring ek oor ‘n muur!
            Vind God so ‘n man en so ‘n vrou in jou huis? Gaan jy Sy roepstem gehoorsaam?
            Moenie dink aan hoe gering jy is nie. Die bietjie wat jy doen word deur God vermenigvuldig, net soos wat Hy die paar broodjies en die vissies laat vermenigvuldig het deur vyf duisend man, hul vroue en hul kinders te voed! Ja, God doen dit!
            Die Bybel praat baie oor nederigheid. Moet egter nie die woord  “verkleineer” verwar met nederigheid nie. Moenie jouself verkleineer nie, want in die oë van God is jy baie belangrik vir Hom.
            Abraham het ‘n baie voorspoedige en vol lewe gelei toe God hom opdrag gee om op te pak en te trek, boonop deur die woestyn en boonop sonder om te weet waarheen.
            Abraham het wel nie geweet waarheen hy moes trek nie, maar hy het geweet saam met Wie hy trek. Jy beweeg dus ook nie alleen nie. God is met jou. Bring net jou paar vissies en broodjies in nederigheid en Hy sal dit vermenigvuldig.
            Al is jou gebed ook hoe wankelrig, solank dit uit jou hart uit kom, solank jy ernstig is om aan Sy roepstem gehoor te gee: Ek soek ‘n man…!
            Jy sal nie in jou eie krag optree nie, God sal jou toerus met krag. Hy het dit met almal voor jou gedoen en Hy gaan dit weer met almal van ons doen.
            Nie deur krag of geweld nie, maar deur My Gees, se die God van die leërskare. – Mal. 4:6.
            God soek ‘n man en ‘n vrou wat die muur van gebed sal bou, wat gedurigdeur die hele dag en die hele nag nie sal swyg nie……en laat Hom nie met rus nie, totdat Hy Jerusalem (Sy gemeente) bevestig het en gemaak het tot ‘n lofoffer op die aarde. – Jes. 62:6,7), want God se oë deurloop die hele aarde om diegene kragtig te steun wie se hart onverdeeld op Hom gerig is……” – 2 Kron. 16:9.
            God soek ‘n man, ‘n vrou…… meld asseblief dadelik by die Hemel aan vir diens! – Sjibbolet