Vrydag 19 Junie 2020

“Wat kos ‘n Wonderwerk?” wou sy weet.


‘n Kein meisietjie met die naam Tessa,  haal ‘n fles met geld uit ‘n wegsteekplek onder in haar kas. Sy gooi die geld op die mat uit en begin versigtig tel...

Sy plaas al die geld terug in die fles, draai dit styf toe en glip by die agterdeur op pa na die apteek.

Hier kry sy nie die apteker se aandag nie want hy staan en gesels met sy broer wat van oorsee af kom kuier het.    Sy wag geduldig en begin allerlei geluide maak om aandag te trek.

Uiteindelik neem sy ‘n muntstuk uit haar fles en plaas dit hard op die glastoonbank neer. Dit het gewerk.

“En wat wil jy hê,” vra die apteker iesegrimmig... en voor sy kon antwoord sê hy: “Kan jy nie sien ek is besig om met  my broer te gesels wat ek jare laas gesien het nie?”
            Toe antwoord sy ewe iesegrimmig: “Wel, ek wil met jou oor my broer praat. Hy is werklik baie, baie siek en ek wil ‘n Wonderwerk koop.”

            Die apteker: “Askies, wat het jy gesê?”

            Sy: “Sy naam is Andrew. Daar is groeisel in sy kop. My pa kan nie die operasie bekostig nie en hy het gesê net ‘n  wonderwerk kan my broer nou red. Dis hoekom ek wil weet wat ‘n Wonderwerk sal kos?”

            Apteker: “Ek is jammer, ons verkoop nie Wonderwerke nie. Ek kan jou glad nie help nie,” sê hy op ‘n sagter toon.

            Sy: “Luister, ek het die geld om daarvoor te betaal en as dit nie genoeg is nie sal ek plan maak om nog geld te kry. Sê my net hoeveel dit sal kos?”

          Die apteker se broer staan skielik nader. Hy’s ‘n deftige man. Hy vra vir Tessa: “Watter soort wonderwerk het jou broer nodig?”

Met ogies dik van die trane, sê sy: “Ek weet nie.  Ek weet net hy is baie siek en my mammie sê hy moet geopereer word, maar my pa kan nie daarvoor betaal nie. Dis hoekom ek daarvoor wil betaal.     

Hy: “Hoeveel geld het jy,” vra die deftige broer?

            Sy: baie hartseer: “Agtien rand en elf sente. Dis al die geld wat ek het, maar ek sal vir nog gaan soek as dit meer sal kos.”

Hy glimlaggend: “Wel, dis presies wat jou broer se Wonderwerp sal kos.” Hy neem die geld by haar, en terwyl hy haar ander handjie vashou, sê hy: “Neem my na julle huis, ek wil jou broer en ouers ontmoet, om seker te maak ek het die Wonderwerk wat jou boetie nodig het.”

Die deftige man was Dr Carlton Amstrong,’n neuroloog. Hy het die opoerasie oip die boetie gratis uitgevoer en die boetie is blakend gesond.

Heelwat later het die ouers eendag verlig en vol blydskap gepraat oor alles wat gebeur het en tot die slotsom gekom dat die boetie waarlik deur ‘n wonderwerk genees is.     

En wat het dit gekos? R18.11 en die onwrikbare geloof van ‘n agtjarige meisietjie wat nie nee, vir ‘n antwoord sou aanvaar nie.

Jesus Christus wat die wonderwerk bewerk het, noem verder:

·                 Wanneer jy treurig en bedroef is, sal ek jou trane wegdroog.

·                 Wanneer jy bang en vreesbevange is, sal ek My oor jou ontferm en jou vertroos.

·                 Wanneer jy bekommerd is, bied ek jou hoop.

·                 Wanneer jy verward is, sal ek jou bystaan om beheer te neem.

·                  Wanneer jy verlore voel en nie lig of uitkoms kan sien nie , sal ek jou beheer en rigting gee.

·                 Hoekom mag jy my oor so iets nader? Omdat ek jou Vriend is.

Inderdaad het ons ‘n vriend in Jesus. As Hy nog nie jou Vriend is nie, maak Hom onverwyld jou vriend. Hy wag op jou...met ‘n gratis wonderwerk – Wekroep