Woensdag 25 Maart 2020

Jy is God se spesiale Skepping


Jy is 'n spesiale skepping van God! Jy moet weet God het jou lief en wil 'n persoonlike verhouding met jou hê.

            “Want U het my niere gevorm, my in my moeder se skoot geweef.

            “Ek loof U, omdat ek so ontsettend wonderbaar is; wonderbaar is U werke! En my siel weet dit alte goed.” Ps 139:13-14

            "Want so lief het God die wêreld gehad dat hy sy enigste Seun gegee het, sodat elkeen wat in Hom glo, nie verlore sal gaan nie, maar die ewige lewe. " Joh 3:16

            Maar alhoewel God ons geskep het, skei ons sonde ons van Hom. Jou sonde  verhoed jou om 'n persoonlike verhouding met God te hê.

            "Want almal het gesondig, en kom kort aan die heerlikheid van God. " Rom 3:23

            "Daar is niemand regverdig nie, nie eens een nie; Daar is niemand wat verstaan nie, niemand wat God soek nie. Almal het weggedraai, hulle het saam waardeloos geword; Daar is niemand wat goed doen nie, nie eens een nie." Rom 3:10-12

            Ons sondig dalk nie meer as ons naaste nie, of ons kan baie erger wees as enigiemand wat ons ken, dit maak nie saak nie. Ons is skuldig voor God. Punt.

            Die loon van die sonde is die dood. Dit is nie net fisiese dood nie – maar geestelike dood. Die dood is ons regverdige betaling vir ons rebellie teen God. Dit is die straf wat ons verdien.

            "Want die loon van die sonde is die dood, maar die gawe van God is die Ewige Lewe in Christus Jesus, onse Here." Rom 6:23

Jesus het na die aarde gekom en 'n volmaakte sondelose lewe geleef. Hy is gekruisig selfs al was hy heeltemal onskuldig. Hy het die straf wat ons verdien het, ontvang. Hy was die volmaakte Offerande, hy was in ons plek geplaas en het homself die vonnis van die dood wat ons s'n moes gewees het op hom geneem.

            "Maar God bewys sy liefde vir ons daarin: toe ons nog sondaars was, het Christus vir ons gesterf." Rom 5:8

"Want Christus het vir altyd vir die sondes gesterf, die regverdige vir die onregverdiges, om julle by God te bring." 1 Pet 3:18

Na drie dae, het Hy uit die graf opgestaan en later opgevaar na die Hemel. Hy sal terugkeer vir al diegene wat op hom vertrou as hulle Verlosser.

"Ek is die opstanding en die lewe. Wie in my glo, sal lewe, selfs al sterf hy ..." Joh 11:25

Jy moet verstaan dat jy persoonlik Jesus Christus moet vertrou om jou Verlosser te wees. Jy moet erken dat jy 'n sondaar is, werklik begeer om jou rug op daardie sonde te draai en Hom te vra om jou te vergewe. As jy dit doen, belowe hy om jou te vergewe.

"Maar aan almal wat hom aangeneem het, aan diegene wat in sy naam geglo het, het hy die reg gegee om kinders van God te word." Joh 1:12

As jy 'n persoonlike verhouding met Jesus wil begin, kan jy 'n gebed iets soos hierdie sê:

"Vader, ek weet dat ek 'n sondaar is en dat die loon van die sonde die dood is. Dankie dat U Jesus gestuur het om in my plek te sterf en weer op te staan om my lewende Verlosser te wees. Vergewe my van my sonde. Ek vertrou op U, want U is die enigste een wat my kan red. Kom in my lewe, neem weg my sonde en help my om te lewe soos wat dit U behaag. Dankie vir U geskenk van die Ewige Lewe. In Jesus se naam, amen.  "

            Dit is belangrik vir jou om te begin om te groei in jou verhouding met Jesus. Neem tyd om betrokke te raak by 'n plaaslike kerk – waar jy kan groei in jou kennis van die Bybel en die vriendskap en ondersteuning van ander Christene geniet.

“...en laat ons op mekaar ag gee om tot liefde en goeie werke aan te spoor; en laat ons, ons onderlinge byeenkoms nie versuim soos sommige die gewoonte het nie, maar laat ons mekaar vermaan, en dit des te meer namate julle die dag sien nader kom.” Hebr 10:23-25 – Wekroep