Donderdag 22 Oktober 2015

‘Ek wil graag die Ewige Lewe hê’



‘n Vreemde man vra eendag aan ‘n prediker in Suid-Afrika: “Kan u my straks sê waarom ek pas die hele Bybel deurgelees het? Ek vra want ek begryp dit nie. Ek was nog nooit in ‘n kerk nie, het nog nooit die Bybel gelees nie... en nou skielik lees ek die ganse Bybel deur.”
            Die prediker het geantwoord: “iemand baie naby aan jou en jou vrou bid gereeld vir die redding van julle siele.”
            Die man: “Waar kom u daaraan?
            Prediker: “U het my ‘n vraag gevra en ek het terselfdertyd vir die HERE vir die antwoord gevra, dis hoe ek dit weet.”
            Die vreemde man het gegroet en sy gang gegaan.
            Die volgende aand was die vreemde man terug: “Pardon, toe u gistermiddag gesê het iemand bid vir ons, het iets my bygeval. Kyk, hier is ‘n brief van my suster van oorsee, hier skryf sy: ‘Ons bid gereeld vir die redding van julle siele.’
            “Wat beteken dit tog,” wou hy weet.
            Die prediker het hom die pad na Saligheid verduidelik en hy het aandagtig geluister, gegroet en vertrek.
            ‘n Week later is hy terug. Die prediker groet en vra waarmee hy kan help.
            Die man: “Ek wil ‘n Christen word.”
            Prediker: “Waarom?”
            Die man: “Want ek wil die Ewige Lewe hê.”
            Prediker het hom binne genooi en saam het hulle langs mekaar elk by ‘n stoel gekniel. Die prediker wag, want hy verwag die vreemde man gaan nou Jesus as Saligmaker aanneem, maar dis doodstil.
            Die man leun skielik oor na die prediker en fluister: “Luister, hoe moet ek Hom aanspreek? Ek ken Hom nie en ek het nog nooit met Hom gepraat nie.”
            Die Prediker het geglimlag en gesê: “Laat ek eers met Hom praat, dan sal jy hoor hoe ek dit doen, dan sal ek aan jou oorgee om self jou saak met Hom uit te praat.”
            Prediker bid toe: “Vader, in die naam van Jesus, dankie dat ek en Herman voor u genadetroon mag kniel. Herman ken u nie, maar hy wil graag met U praat.”
            Prediker fluister toe aan Herman, nou mag jy maar voortgaan.
            En so is die vreemde man, Herman, gered.
Mahatma Gandhi
Description: Mahatma Gandhi
“You Christians look after a document containing enough dynamite to blow all civilisation to pieces, turn the world upside down and bring peace to a battle-torn planet. But you treat it as though it is nothing more than a piece of literature.”

“I like your Christ, I do not like your Christians. Your Christians are so unlike your Christ.” ― Mahatma Gandhi