Dinsdag 20 Oktober 2015

Die Wederkoms ten spyt – Koop die TYD uit...


Image result for time 


Die Midde-Ooste is ‘n kruitvat. Talle tekens dui op die spoedige terugkeer van Jesus Christus. Baie  Gelowiges wil weet hoe die Wederkoms gaan afspeel. Dit wat egter vanuit die Hemel gaan gebeur, kan nie een van ons iets aan doen nie. Dis buite ons beheer. Maar daar is wel ‘n aspek waar ons almal dringend betrokke by moet raak.

Die Here vertraag nie die Belofte soos sommige dit vertraging ag nie, maar Hy is lankmoedig oor ons en wil nie hê dat sommige moet vergaan nie, maar dat almal tot bekering moet kom.” 2 Pet 3:9

Dit beteken net een ding: Werk want die nag is op ons.

Ons gee hopeloos te veel aandag aan die Wegraping, ‘n gebeurtenis waaroor ons geen seggenskap hoegenaamd het nie. Ons hou ons besig om te bepaal hoe die Einde gaan plaasvind. Dit was nie ‘n opdrag van die HERE nie.

“Die wat bymekaargekom het, vra Hom toe en sê: Here, gaan U in hierdie tyd die koninkryk vir Israel weer oprig?
En Hy antwoord hulle: Dit kom julle nie toe om die tye of geleenthede te weet wat die Vader deur sy eie mag bepaal het nie; maar julle sal krag ontvang wanneer die Heilige Gees oor julle kom, en julle sal my getuies wees in Jerusalem sowel as in die hele Judéa en Samaría en tot aan die uiterste van die aarde.” Hand 1:6-8. Is jy ‘n getuie?

Jesus het vertel wanneer die Einde gaan kom, behalwe vir die dag of die uur want dit wis Hyself nie, maar hy het wel ‘n opdrag gegee wat ons ten alle koste moet uitvoer.

1.
“Daarom, geliefdes, terwyl julle hierdie dinge verwag, beywer julle dat julle vlekkeloos en onberispelik voor Hom bevind mag word in vrede.
En ag die lankmoedigheid van onse Here as saligheid, soos ons geliefde broeder Paulus ook met die wysheid wat aan hom gegee is, aan julle geskryf het, net soos in al die briewe. Hy spreek daarin oor hierdie dinge, waarvan sommige swaar is om te verstaan, wat die ongeleerde en onvaste mense verdraai, net soos die ander Skrifte, tot hul eie verderf.
Noudat julle dit dan vooruit weet, geliefdes, moet julle op jul hoede wees dat julle nie miskien meegesleep word deur die dwaling van sedelose mense en wegval uit jul eie vastigheid nie.
Maar julle moet toeneem in die genade en kennis van onse Here en Saligmaker, Jesus Christus. Aan Hom kom die heerlikheid toe, nou sowel as in die dag van die ewigheid. Amen.” 2 Pet 3:14-18

2.
“Gaan dan heen, maak dissipels van al die nasies, en doop hulle in die Naam van die Vader en die Seun en die Heilige Gees; en leer hulle om alles te onderhou wat Ek julle beveel het.” Matt 28:19

“Die Here vertraag nie die Belofte soos sommige dit vertraging ag nie, maar Hy is lankmoedig oor ons en wil nie hê dat sommige moet vergaan nie, maar dat almal tot bekering moet kom.” 2 Pet 3:9. Hy gee nog geleentheid, vir oulaas, vir ons as Gelowiges om die Getal vol te maak.

Wag eerder op die HERE om Sy wonderbare Belofte in jou lewe in vervulling te laat gaan: “En in die laaste dae, spreek God, sal Ek van my Gees uitstort op alle vlees, en julle seuns en julle dogters sal profeteer, en julle jongelinge sal gesigte sien, en julle ou mense sal drome droom. En ook op my diensknegte en diensmaagde sal Ek in dié dae van my Gees uitstort, en hulle sal profeteer.” Hand 2:17-18

Wanneer jy die Heilige Gees ontvang, ontvang jy die gesag om te kan bid vir ‘n magtige Herlewing.

Daar is nie meer tyd oor om die foute van die predikant of die kerk of ander lidmate raak te sien nie. Nou moet jy net Jesus raaksien. “Of weet julle nie dat julle liggaam 'n tempel is van die Heilige Gees wat in julle is, wat julle van God het, en dat julle nie aan julleself behoort nie? Want julle is duur gekoop. Verheerlik God dan in julle liggaam en in julle gees wat aan God behoort.” 1 Kor 6:19-20

Komaan, ons staan voor ‘n uitdaging. – Sjibbolet