Sondag 01 Desember 2019

Sy moes kies: Lewe of Dood

Die 12-jarige Lianna lê in die gras langs die pad en veg verbete om die lewe. Sy is brutaal vermink en verkrag deur twee mans en langs die pad gelaat vir dood.

Kort na die grusame aanval is ontdek dat sy swanger is. Toe dokters voorstel dat sy die swangerskap beëindig het hierdie dapper meisietjie dit geweier. Op 12-jarige ouderdom het sy begryp hoe waardevol ‘n lewe is.


Liana kus haar pragtge dogter. Foto Life Action News

Sy het die dokter net een vraag gevra: “Sal ‘n aborsie my pyn verlig en my help om van die verkragting te vergeet?” Die dokter het “nee” geantwoord.  Liana het geweet, sy sal die baba behou. Sy het gesê: “Die baba het my nodig en ek het die baba nodig,

Lianna se dogter is nou 23 jaar oud en ma en dogter is ontsettend lief vir mekaar. Hulle reis nou saam oor die wêreld heen  en tree op as motiveringsprekers en verkondig Lewe. Liana het ook haar eie organisasie genaamd:Lief vir Lewe. Hulle staan ook vroue by wat mishandel en misbruik is.


Sy het dit nie maklik gehad met die swangerskap nie. Die verkragting het bly spook. Nou sê sy: “Ek het my dogter se lewe gered en sy het my lewe gered. Sy het nuwe betekenis aan my lewe gegee.”

Waar iemand se lewe gebroke is soos ’n riet wat geknak is, sal Hy dit nie verbreek nie, en waar dit swak is soos ’n lamppit wat rook, sal Hy dit nie beskadig nie. Mat 12:20.

Die offerande wat U wil hê, is berou; o God, U sal nooit ’n mens verwerp wat opreg berou het en nederig is nie. Ps.51:19

Ma (links) na sy gewig verloor het, en dogter. Foto: LovingLife.org

Hy heel die gebroke harte en verbind hulle wonde. Ps 147:3. My naam is Die Heilige God. Ek woon in ’n hoë, heilige plek, maar Ek woon ook by mense wat hulle sonde erken en nederig is, want Ek gee sulke mense weer nuwe krag Jes 57:15,16

Die verdwaaldes sal Ek opsoek en die wat oraloor versprei was, sal Ek terugbring. Die wat seer gekry het, sal Ek verbind en die wat siek is, sal Ek weer gesond maak. Ek sal die wat sterk en gesond is ook oppas soos dit hoort Es 34:16. Hou moed, moenie bang wees nie, want julle God kom… julle red. Jes.35:4 – Wekroep