Donderdag 08 Maart 2018

Kom bou daai gebedsmuur!!


Image result for Person praying

Ons is tot alles in staat....

“Ek is tot (hoeveel?) ALLES, in staat deur Christus wat my krag gee.” Fil 4:13

            Triomf gaan nie altyd gepaard met kampioene, bekers en trofeë, foto’s in die koerante en TV-beelde nie, maar ware triomf vind ver van die skare en al die swier plaas.

            In Christus beleef ons tye van grootse blydskap. Dis wanneer ons die grootste triomf oor die moeilikste probleme en struikelblokke behaal.

            Dis hoekom Jakobus kon sê: “Ag dit louter vreugde, my broeders, wanneer julle in allerhande versoekinge val, omdat julle weet dat die beproewing van julle geloof lydsaamheid bewerk.

            “Maar die lydsaamheid moet tot volle verwerkliking kom, sodat julle volmaak en sonder gebrek kan wees en in niks kortkom nie.” Jak 1:2-4

            God gee ons die krag en die wysheid, nie alleen om oor die swaar tye te triomfeer nie, maar ook om as gevolg daarvan te groei.   

            Ons is vir seker tot alles in staat: “Maar God sy dank, wat ons die oorwinning gee deur onse Here Jesus Christus.

            “Daarom, my geliefde broeders, wees standvastig, onbeweeglik, altyd oorvloedig in die werk van die Here (hoekom?), omdat julle weet dat julle arbeid in die Here nie tevergeefs is nie.” 1 Kor 15:57

            Jou eiendom vat sonder vergoeding? Nooit gesien nie. Christus het ons die krag, die wysheid en talente gegee – iets wat vir alle mense beskore is – om ons eiendom, ons erwe, en plase, op te bou en te versorg.

            Alles wat ons besit is God se eiendom. Daarom waarsku die HERE: Vir sovele as wat julle dit aan die geringste van My doen, doen julle dit aan My. Matt 25:40

“En Ek het onder hulle 'n man gesoek wat 'n muur kan bou en voor my aangesig in die bres kan staan vir die land... Eseg 22:30 - Sjibbolet