Dinsdag 28 Julie 2015

Skitter jy soos die Sterre...?


Image result for the stars

 "...dié wat baie mense op die regte pad gelei het, sal vir altyd skitter soos die sterre." Dan 12:3
Daar is uiteenlopende reaksie op vandag se artikel. Een Koningsdogter skryf: “Baie dankie, dit was so n kragtige en noodsaaklike oproep!”

‘n Ander skryf: “Dis onmoontlik om by elke Nagmaal nuwe siele te hê wat mens na die HERE toe gelei het.”


Ons reaksie:

“Want Ek het honger gehad, en julle het My te ete gegee; Ek het dors gehad, en julle het My te drinke gegee; Ek was 'n vreemdeling, en julle het My herberg gegee;
“Ek was naak, en julle het My geklee; Ek was siek, en julle het My besoek; in die gevangenis was Ek, en julle het na My gekom.
“Dan sal die regverdiges Hom antwoord en sê: Here, wanneer het ons U honger gesien en gevoed; of dors, en te drinke gegee?
“En wanneer het ons U 'n vreemdeling gesien, en herberg gegee; of naak, en geklee?
“En wanneer het ons U siek gesien of in die gevangenis, en na U gekom?
“En die Koning sal antwoord en vir hulle sê: Voorwaar Ek sê vir julle, vir sover julle dit gedoen het aan een van die geringstes van hierdie broeders van My, het julle dit aan My gedoen.” Matt 25:35-40