Woensdag 15 Julie 2015

Beproef die HERE...



2 Kor 9:6-15: "Elkeen moet gee soos hy hom in sy hart voorgeneem het, ... God het die blymoedige gewer lief."

Meer as 100 jaar gelede het Henry Parsons Crowell tuberkulose opgedoen en kon nie meer skool toe gaan nie. Sy pa, ‘n suksesvolle skoenmaker, het op 36-jarige ouderdom aan tuberkulose gesterf en Henry self was erg  siek. Hy sou sy ideaal om 'n predikant te word nie kon verwesenlik nie.


Kort daarna hoor hy 'n preek deur D. L. Moody wat hom geïnspireer om ernstig te bid oor die gang van sy lewe. Hy het gebid: "Here, as ek nie 'n prediker van die Evangelie kan word nie, laat ek 'n goeie sakeman word. As U my sal laat geldmaak, sal ek dit in U diens gebruik."

'n Dokter het hom aangeraai om in die buitelug te werk om sy gesondheid te verbeter. Hy het die raad gevolg en na sewe jaar het sy kragte begin terugkom. Hy het die verwaarloosde hawermout meule, Quaker Oats Mill in Revenna, Ohio, gekoop. Nie lank nie of Henry se gehawende hawermeule groei uit sy nate. Getrou aan sy woord aan die Here het hy van die begin af sy tiende, 10% van sy inkomste, vir die Here gegee.

Binne 10 jaar was Quaker Oats 'n huishoudelike naam in die ganse Amerika. Vir die volgende 40 jaar het Henry Crowell 60% tot 70% van sy opbrengs vir die Here se werk gegee. "Bring die hele tiende na die skathuis ...en beproef My tog hierin, sê die Here van die leërskare, of Ek vir julle nie die vensters van die Hemel sal oopmaak en op julle 'n oorvloedige seën sal uitstort nie" (Mal 3:10).

Hoe meer geld hy vir die Evangelie gegee het, hoe meer geld het hy gemaak.

Henry het talle Christen projekte befonds, onder meer die Moody Bybelinstituut. Op 82-jarige ouderdom op 22 Oktober 1943 is hy Huis toe. Hy het per trein gereis met sy Bybel in sy hand, toe hy weg is. Hy het die Henry Parsons & Susan Coleman Crowell Trust nagelaat wat vir lank nog die Evangelie befonds het.

Komaan, beproef jy ook die HERE. – Sjibbolet