Woensdag 04 Januarie 2017

Word toornig en gryp jou sweep


Image result for 'n nuwe kleed


Die HERE wil vir jou skoon klere aantrek

Nuwejaarsvoornemens werk nooit. Dis ‘n illusie. Dit vergroot net die binding in jou gees. Wat nodig is, is ‘n nuwe lewe deur Wedergeboorte.
            En as jy Wedergebore is, dan is restourasie sonder enige voorhehoud, die oplossing.
            “En Hy het in die tempel gevind die wat beeste en skape en duiwe verkoop, en die geldwisselaars wat daar sit.
En Hy het 'n sweep van toutjies gemaak en almal uit die tempel uitgedrywe, ook die skape en die beeste, en die kleingeld van die wisselaars het Hy uitgegooi en hulle tafels omgekeer.
En vir die duiweverkopers het Hy gesê: Neem daardie dinge hier weg; moenie die huis van my Vader 'n handelshuis maak nie.” Joh 2:14-16
Het jy al gedink wat dit van Jesus moes geverg het om hierdie dinge te kon doen. Maskas, dit was erg, baie erg. Hy was bloedig kwaad.
            Hierdie gebeurtenis was voordat Golgota plaasgevind het.
            Hierdie was die vyeboom wat geen vrug gedra het nie, maar mense wat meer belang gestel het om geld te maak binne die Tempel uit diegene wat hul sondes wou bely het deur middel van offerhande. Dra jy vrug? Dink jy die HERE is gelukkig met die vrug wat jy dra?
            Na Golgota verander alles: “Julle is egter nie in die vlees nie, maar in die Gees, as naamlik die Gees van God in julle woon. Maar as iemand die Gees van Christus nie het nie, dié behoort nie aan Hom nie.
Maar as Christus in julle is, dan is die liggaam dood vanweë die sonde, maar die gees is lewe vanweë die geregtigheid.
En as die Gees van Hom wat Jesus uit die dode opgewek het, in julle woon, dan sal Hy wat Christus uit die dode opgewek het, ook julle sterflike liggame lewend maak deur sy Gees wat in julle woon.
Daarom dan, broeders, is ons skuldenaars, nie aan die vlees om na die vlees te lewe nie; want as julle na die vlees lewe, sal julle sterwe, maar as julle deur die Gees die werke van die liggaam doodmaak, sal julle lewe.
Want almal wat deur die Gees van God gelei word, dié is kinders van God.” Rom 8:9-14
Met die Wedergeboorte vind twee dinge plaas: Jou siel word gered van die ewige verderf, tesame met bekering. Jy bekeer jou van jou verkeerde weë. Daarna beleef ons voortgesette bekering of wat ook genoem word, die groei in heiligmaking. Dit vind plaas soos wat jy deur die Woord gewas word.
Daar is baie goed wat mens moet aflê.
            “Maar nou moet julle ook dit alles aflê, naamlik toorn, woede, boosheid, laster, skandelike taal uit julle mond.
“Lieg nie vir mekaar nie, omdat julle die oue mens met sy werke afgelê het en julle jul met die nuwe mens beklee het wat vernuwe word tot kennis na die beeld van sy Skepper,  waar daar nie Griek en Jood, besnedene en onbesnedene, barbaar, Skith, slaaf, vryman is nie, maar (let op) Christus is alles en in almal.
“Beklee (dis ‘n proses) julle dan, as uitverkorenes van God, heiliges en geliefdes, met innerlike ontferming, goedertierenheid, nederigheid, sagmoedigheid, lankmoedigheid.
“Verdra mekaar en vergewe mekaar as die een teen die ander 'n klag het; soos Christus julle vergeef het, so moet julle ook doen.
En beklee julle bo dit alles met die liefde wat die band van die volmaaktheid is.
En laat die vrede van God, waartoe julle ook in een liggaam geroep is, in julle harte heers, en wees dankbaar.
Laat die woord van Christus ryklik in julle woon in alle wysheid. Leer en vermaan mekaar met psalms en lofsange en geestelike liedere, en sing in julle hart met dankbaarheid tot eer van die Here.
En wat julle ook al doen in woord of in daad, doen alles in die Naam van die HERE Jesus en dank God die Vader deur Hom.” Kol 3:8-17
Maak jou eie lysie of voeg by, dinge soos bv. Ek moenie van my tiende steel nie, ek beroof God, ens., ens.
            As jy 2017 reg wil begin, word toornig op al die verkeerde dinge in jou lewe. Smyt alles wat verkeerd is uit jou tempelwoning uit. Jy sal nie in ‘n vuil woning bly nie en nog minder wil Jesus in ‘n vuil woning bly. Jy is sekerlik al moeg om deur verkeerde of negatiewe goed getorment te word.
            Die by kry sy heuning vanuit die skoonheid van blomme om die edelste produk op aarde te skep. Bye haal nie hulle voorraad vanuit die afval wat vlieeë by rondswerf nie. Is daar iets reiner as nektar?
            En ek en jy, waar haal ons, ons voorraad vandaan: Uit die koerante, ander mense se meninge, filosofie, politieke korrektheid, smerige grappe, vuil flieke, die Internet, sosiale media… die lysie kan nog al ontstellend wees.
            Smyt alle afgodsgoedre uit ons huise en tuine. Kap stukkend, verbrand, smyt weg. Maak skoon!
            Ons moet ons voorraad uit die Skrifte haal, die Almagtige God se Woord. Daar gebeur niks op hierdie aarde wat nie reeds geskrywe is nie. Ons God is alwetend.
            Neem jou sweep en beweeg deur jou tempelwoning en maak skoon. Smyt alles uit jou temperwoning uit. Restoureer.
            As jou oorgewig bv. in jou pad na heiligmaking staan, gryp jou sweep. Word roekeloos van toorn. Slaan die wit brood, die suiker, die gemorskos, die gaskoeldranke en wat ook al van die rakke en van die tafels af, uit by die deur.
            Begin reg eet, oefen en bedink die Woord terwyl jy dit doen.
            Ons moet niks in ons pad laat staan om ons lewe rein voor God te kry nie, juis omdat ons gereed maak vir sy Koms!
            Bestudeer die Woord. Ek en jy is die sout van die aarde. Sout wat laf geword het, beteken niks. Om sout sy ware werk te laat doen moet dit oral deeglik eweredig gesprinkel word.
            “Hy wat sy oortredinge bedek, sal nie voorspoedig wees nie; maar hy wat dit bely en laat staan, sal barmhartigheid vind.Spr 28:13
            En jy gevallene, staan op, GOD wag vir jou!
            Hy sê vir jou soos Hy ook vir Josua in Sag. 3: 1,3,4 gesê het: “Ek wil jou oortredinge vergewe en Ek gaan vir jou skoon klere aantrek!