Vrydag 08 April 2016

Kom wat wil – Ons moet wees soos Christus


Image result for christianity


Die Liggaam van Christus, ek en jy, ons is nie ‘n organisasie nie, ons is ‘n organisme.
       “Laat julle ook soos lewende stene opbou, tot ‘n geestelike huis, ‘n heilige priesterdom, om geestelike offers te bring wat aan God welgevallig is deur Jesus Christus.” 1 Pet 2:5
          Ons is lewende stene waarmee ons ‘n geestelike tempel moet bou. (hoekom?)  Want die “Allerhoogste woon nie in tempels wat met hande gemaak is nie, soos die profeet sê: Die Hemel is my Troon en die aarde die voetbank van my voete. Watter soort huis sal julle vir My bou, sê die Here, of hoedanig is die plek van my rus?” Hand 7:48-49
        Die Geestelike Tempel is gebou volgens ‘n spesifieke patroon. “Want ons is medewerkers van God; die akker van God, die gebou van God is julle.
        “Volgens die genade van God wat aan my gegee is, het ek soos ‘n bekwame boumeester die fondament gelê, en ‘n ander bou daarop; maar elkeen moet oppas hoe hy daarop bou.
        “Want niemand kan ‘n ander fondament lê as wat daar gelê is nie, dit is Jesus Christus.
        “En as iemand op dié fondament bou goud, silwer, kosbare stene, hout, hooi, stoppels – elkeen se werk sal aan die lig kom, want die dag sal dit aanwys, omdat dit deur vuur openbaar gemaak word; en die vuur sal elkeen se werk op die proef stel, hoedanig dit is.
        “As iemand se werk bly staan wat hy daarop gebou het, sal hy loon ontvang; as iemand se werk verbrand word, sal hy skade ly; alhoewel hy self gered sal word, maar soos deur vuur heen.” 1 Cor 3:9-15
        Die Geestelike Tempel word aanmekaar gehou deur sy lede, sy stene wat met die sement van Liefde inmekaar gemessel is. “Christus, uit wie die hele liggaam – goed saamgevoeg en saam verbind deur die ondersteuning wat elke lid gee volgens die werking van elke afsonderlike deel in sy mate – die groei van die liggaam bevorder vir sy eie opbouing in liefde.” Efes 4:16
        Let ook op na Kol 2:19 “Die Hoof, uit wie die hele liggaam deur die gewrigte en verbindinge ondersteuning ontvang en saamgebind word en so met goddelike groei groot word.”
       Die onderskeie lede het verskillende bedieninge. “Want soos ons in een liggaam baie lede het en die lede nie almal dieselfde werking het nie, so is ons almal saam een liggaam in Christus en elkeen afsonderlik lede van mekaar.
        “12:6 En ons besit genadegawes wat verskil volgens die genade wat aan ons gegee is: is dit profesie, na die maat van die geloof; of bediening, in die werk van bediening; of wie leer, in die lering;
        “of wie vermaan, in die vermaning; wie uitdeel, in opregtheid; wie ‘n voorganger is, met ywer; wie barmhartigheid bewys, met blymoedigheid.” Rom 12:4-8
        Die Liggaam, ek en jy, moet gelykvormig word aan Jesus Christus. “Want die wat Hy vantevore geken het, dié het Hy ook vantevore verordineer om gelykvormig te wees aan die beeld van sy Seun, sodat Hy die eersgeborene kan wees onder baie broeders. “ Rom 8:29
        Let op: |Maar Ek bid nie vir hulle alleen nie, maar ook vir die wat deur hulle woord in My sal glo – (Jesus bid vir my en jou en vir diegene wat ons inbring) dat almal een mag wees net soos U, Vader, in My en Ek in U; dat hulle ook in Ons een mag wees, sodat die wêreld kan glo dat U My gestuur het.
        Let op hoe verstommend: “En Ek het hulle die heerlikheid (glorie) gegee wat U My gegee het (hoekom?), sodat hulle een kan wees, net soos Ons een is.
        “Ek in hulle en U in My, sodat hulle volkome een kan wees; en dat die wêreld kan weet dat U My gestuur het, en hulle liefgehad het net soos U My liefgehad het.” Joh 17:203               Wat is die beeld van Jesus Christus? Dit is van kardinale belang. As dit is wat God verlang, moet dit ons elkeen se strewe wees om gelykvormig te wees aan die beeld van sy Seun Jesus Christus!
         Ons kyk na die volgende: “Weet julle nie dat julle ‘n tempel van God is en die Gees van God in julle woon nie?
          “As iemand die tempel van God skend, sal God hom skend; want die tempel van God is heilig, en dit is julle. (Lyk ons soos die Tempel van God, of skend ons die Tempel met verkeerde gedragspatrone?)
          “Laat niemand homself mislei nie: as iemand meen dat hy wys is onder julle in hierdie wêreld, laat hom dwaas word, sodat hy wys kan word;
          “want die wysheid van hierdie wêreld is dwaasheid by God; want daar is geskrywe: Hy wat die wyse mense in hulle listigheid vang; en verder: Die Here ken die gedagtes van die wyse mense, dat dit nietig is.
          “Laat niemand dan op mense roem nie, want alles behoort aan julle; of dit Paulus is of Apollos of Céfas of die wêreld of lewe of dood of teenswoordige of toekomstige dinge – alles behoort aan julle;
          “maar julle behoort aan Christus, en Christus aan God.” 1 Kor 3:17-23. Sien ook Rom 6:1-20.
          “Om aan Christus gelyk te wees beteken ook afsondering van hierdie wêreld: “Moenie in dieselfde juk trek saam met ongelowiges nie, want watter deelgenootskap het die geregtigheid met die ongeregtigheid, en watter gemeenskap het die lig met die duisternis?
          “En watter ooreenstemming het Christus met Bélial, of watter aandeel het die gelowige met die ongelowige?
          “Of watter ooreenkoms het die tempel van God met die afgode? Want julle is die tempel van die lewende God, soos God gespreek het: Ek sal in hulle woon en onder hulle wandel, en Ek sal hulle God wees, en hulle sal vir My ‘n volk wees.
          “Daarom, gaan onder hulle uit en sonder julle af, spreek die Here; en raak nie aan wat onrein is nie, en Ek sal julle aanneem; en Ek sal vir julle ‘n Vader wees, en julle sal vir My seuns en dogters wees, spreek die Here, die Almagtige.” 2 Kor 6:14-18
          Dit beteken ook beheer van die tong. Sien Jak 3:1-18, maar veral strofe 6: “Die tong is ook ‘n vuur, die wêreld van ongeregtigheid. Net so ‘n plek neem die tong onder ons lede in; dit besmet die hele liggaam en steek die hele lewensloop aan die brand en word uit die hel aangesteek.”
          Om verder aan Christus gelyk te word vra om ‘n verandering van karakter. “Maak dood dan julle lede wat op die aarde is, naamlik hoerery, onreinheid, hartstog, slegte begeertes en gierigheid, wat afgodediens is, waardeur die toorn van God oor die kinders van die ongehoorsaamheid kom, waarin julle ook vroeër gewandel het toe julle daarin geleef het.
          “Maar nou moet julle ook dit alles aflê, naamlik toorn, woede, boosheid, laster, skandelike taal uit julle mond.
          “Lieg nie vir mekaar nie, omdat julle die oue mens met sy werke afgelê het en julle jul met die nuwe mens beklee het wat vernuwe word tot kennis na die beeld van sy Skepper, waar daar nie Griek en Jood, besnedene en onbesnedene, barbaar, Skith, slaaf, vryman is nie, maar Christus is alles en in almal.
          “Beklee julle dan, as uitverkorenes van God, heiliges en geliefdes, met innerlike ontferming, goedertierenheid, nederigheid, sagmoedigheid, lankmoedigheid.
          “Verdra mekaar en vergewe mekaar as die een teen die ander ‘n klag het; soos Christus julle vergeef het, so moet julle ook doen.
          “En beklee julle bo dit alles met die liefde wat die band van die volmaaktheid is.
          “En laat die vrede van God, waartoe julle ook in een liggaam geroep is, in julle harte heers, en wees dankbaar.
          Laat die woord van Christus ryklik in julle woon in alle wysheid. Leer en vermaan mekaar met psalms en lofsange en geestelike liedere, en sing in julle hart met dankbaarheid tot eer van die Here.
          En wat julle ook al doen in woord of in daad, doen alles in die Naam van die Here Jesus en dank God die Vader deur Hom.” Kol 3:5-17
          Om gelyk aan Christus te wees moet ons die HERE se glorie kan aanskou: “En terwyl ons almal met onbedekte gesig soos in ‘n spieël die heerlikheid van die Here aanskou, word ons van gedaante verander na dieselfde beeld, van heerlikheid tot heerlikheid, as deur die Here wat die Gees is.” 2 Kor 3:18
          Net soos wat ons nie sonder Christus een tree vorentoe kan beweeg nie, kan ons nie die een sonder die ander beweeg nie.
          Die Heilige Gees word met ‘n duif vergelyk, mens weet nie waarom nie, behalwe dat ons weet ‘n duif het nie ‘n gal nie en daar is dus geen bitterheid in ‘n duif nie.
          Die Liggaam kan ook soos ‘n duif beskryf word. Daar moet geen bitterheid wees nie. Elke deeltjie in die duif se liggaam stel hom in staat om te kan vlieg. Die een deel van sy liggaam is interafhanklik van die ander.
          So is ons as lede van die Liggaam van Christus ook interafhanklik van mekaar, daarom dat daar verskillende bedieninge is om mekaar te kan dra.
          Lede moet vir mekaar omgee. “Sodat daar geen verdeeldheid in die liggaam mag wees nie, maar dat die lede gelyke sorg vir mekaar mag dra.
          “En as een lid ly, ly al die lede saam; en as een lid geëer word, is al die lede saam bly.” 1 Kor 12:25-25
          Lede moet mekaar bemoedig en opbou. “Daarom, bemoedig mekaar en bou die een die ander op, soos julle ook doen.” 1 Thes 5:11
          Lede moet mekaar se laste dra. Gal 6:2
          Lede moet mekaar leer en vermaan. Kol 3:16
          Almal moet saam streef vir die Evangelie:  “Alleenlik, gedra julle waardig die Evangelie van Christus, sodat, of ek kom en julle sien dan wel of ek afwesig is, ek van julle omstandighede kan hoor dat julle in een gees vasstaan en, een van siel, saam stry vir die geloof van die evangelie,
          “en dat julle jul in geen opsig laat afskrik deur die teëstanders nie. Dit is vir hulle wel ‘n bewys van verderf, maar vir julle van redding, en dit van God;
“omdat dit aan julle ter wille van Christus genadiglik gegee is om nie alleen in Hom te glo nie, maar ook vir Hom te ly,
“terwyl julle dieselfde stryd het as wat julle in my gesien het en nou van my hoor.” Fil 1:27-30
Lede moet die Liggaam beskerm deur eendragtigheid en vrede: “Ek vermaan julle dan, ek, die gevangene in die Here, om te wandel waardig die roeping waarmee julle geroep is, met alle nederigheid en sagmoedigheid, met lankmoedigheid, terwyl julle mekaar in liefde verdra en ernstig strewe om die eenheid van die Gees te bewaar deur die band van die vrede.
“Dit is een liggaam en een Gees, soos julle ook geroep is in een hoop van julle roeping; een Here, een geloof een doop, een God en Vader van almal, wat oor almal en deur almal en in julle almal is.” Efes 4:1-6
Ons moet die Gawes verantwoordelik aanwend: 4:10 Namate elkeen ‘n genadegawe ontvang het, moet julle mekaar daarmee dien soos goeie bedienaars van die veelvuldige genade van God.
“As iemand spreek, laat dit wees soos woorde van God; as iemand dien, laat dit wees soos uit die krag wat God verleen, sodat God in alles verheerlik kan word deur Jesus Christus, aan wie die heerlikheid en krag toekom tot in alle ewigheid. Amen.” 1Pet 4:10-11
Ons het almal ‘n genadegawe ontvang. Dit plaas op elkeen van ons ‘n verantwoordelikheid. Moenie die gelykenis van die talente vergeet waarvan Jesus in Matt 25:14-30 vertel het nie.
Ons moet ons gawes gebruik tot stigting van die gemeente: “Daar is wel verskeidenheid van genadegawes, maar dit is dieselfde Gees; en daar is verskeidenheid van bedieninge, en tog is dit dieselfde Here; en daar is verskeidenheid van werkinge, en tog is dit dieselfde God wat alles in almal werk.
“Maar aan elkeen word die openbaring van die Gees gegee met die oog op wat nuttig is.
“Want aan die een word deur die Gees ‘n woord van wysheid gegee, en aan die ander ‘n woord van kennis vanweë dieselfde Gees; aan ‘n ander weer geloof deur dieselfde Gees, en aan ‘n ander genadegawes van gesondmaking deur dieselfde Gees; aan ‘n ander werkinge van kragte, aan ‘n ander profesie, aan ‘n ander onderskeiding van die geeste, aan ‘n ander allerhande tale, aan ‘n ander uitleg van tale.
“Maar al hierdie dinge werk een en dieselfde Gees wat aan elkeen afsonderlik uitdeel soos Hy wil.” 1 Kor 12:4-11  
        Onthou, dit moet ons elkeen se strewe wees om gelykvormig te wees aan die beeld van sy Seun Jesus Christus!
       As jy weet van iemand wat ‘n Bybel  opreg benodig en kan gebruik besoek www.thesower.org.za    
       As iemand geestelike hulp of gebed verlang, skryf aan: belindapaar@gmail.com    
       Daar is ook Beraders in Bloemfontein en Durban beskikbaar.  
Bid asseblief deurentyd vir ‘n magtige geestelike Herlewing in SA  – Sjibbolet