Saterdag 14 Februarie 2015

Het drome betekenis?


Image result for Person dreaming


Koop die tyd uit!

‘n Vrou vertel vanoggend:
Ek droom ek staan by my voordeur en daar staan 3 swartmans voor my hek maar hulle lyk soos Arnold Swartzenager! Groot mans!! Die een se gesig kan ek duidelik sien, kaalkop maar hy lyk soos iemand met gesag, polisieman of leier of iets maar soos iemand wat skrik vir niks! Sy vel is amper soos kleurling...lig. Die ander twee is donker amper swart met lang hare soos rasta's sulke lokke.

Die leier lig sy hand op om bevel te gee en volgende oomblik ruk hulle gewere uit en begin skiet. Ek’t ‘n palasade hek wat ek hout tussen die staal laat insit het so mens sien net skrefies deur die hek. Hulle skiet die hek dat mens net sien hout en staal spat.

Ek sluit die sekuriteitshek by voordeur en gryp my dogtertjie en probeer dink waar gaan ek heen? Volgende oomblik loop hulle deur die stukkende hek en skiet die huis. Iets wat ek duidelik sien in droom is dat die groot sitkamervenster nie in stukkies val nie maar een massiewe groot stuk breek en val! Die koeëls wat hul gebruik skiet deur mure, yster, meubels enige iets. Ek sien hoe bakstene, hout, materiaal trek. Als is n groot gemors en ek wonder hoe is dit moontlik dat ek en my dogtertjie nog nie getref is nie.

In die droom bly ek dink waarheen, want die koeëls gaan deur alles. Ek en sy is toe by die agterdeur uit en ek dink as ons net om die huis kan kom sonder dat hulle ons sien kan ons dalk by die hek uitkom.

Toe skrik ek wakker. Ek het die droom gekanselleer in Jesus Naam, ons almal onder die Bloed van Jesus geslaap en weer geslaap....maar die droom pla my! Ek't al paar keer oor dit gebid maar dit voel asof gebede kragteloos is.

So nou en dan herinner die Heilige Gees my aan die droom en ek weet die opdrag is bid!

Het oom enige insigte oor my droom se betekenis? En sal oom ook vir my bid asb.

Ek bid eers en begin skryf:

Ontwaak, die einde is naby!

As jy Thief in the Night kyk oor die tyd na die Wegraping sal niemand die vyand kan
ontvlug nie. Die Heilige Gees sal nie meer hier wees nie. In jou droom ontvlug julle
niks, koeëls selfs deur die mure.

Hulle kan reeds deur mense se huismure sien  en menige missiel klief deur enige huis.
Jy het beleef van wat gaan kom. Jy is gewys op die erns van die Laaste Dae. Dis net
voor die wegraping want jy en jou kind bly leef en is ongeskonde. Na die wegraping wag
‘n Lewende hel.

Daar is nou haas vrede in die wêreld, daai tyd sal daar geen vrede wees nie. Christene
word in toenemende maat in hulle duisende vermoor. Jou droom wys vertrou op niks
en niemand nie, behalwe Jesus, Jesus, Jesus!!! Niks op hierdie aarde kan ons beskerm,
behalwe Jesus nie. Mense vertrou op hulle huise  en alarmstelsels en wat nog…  Ons
moet ver meer vreesloos mense uit die vuur ruk.

Franklik Graham, seun van die 95-jarige Billy Graham, het vandeesweek gesê niks kan
ons meer red nie, geen regering, geen politieke party, niks…. En dan seg hy:
"There is only one who can save," Franklin Graham said. "Only one. Jesus Christ."

Die oproep van jou droom is ONTWAAK…
Die onheil staan voor die deur en wag vir die teken… jy het dit alles gesien. Jy het ook
gesien wat gebeur toe die teken gegee is… vrees, vlug, totale verwoesting…

“Daarom sê Hy: Ontwaak, jy wat slaap, en staan op uit die dode, en Christus sal oor jou
skyn. Pas dan op dat julle nougeset wandel, nie as onwyse nie, maar as wyse;
en koop die tyd uit, omdat die dae boos is.
Daarom moet julle nie onverstandig wees nie, maar verstaan wat die wil van die Here
is. Moenie dronk word van wyn nie – daarin is losbandigheid; maar word met die Gees
vervul. Spreek onder mekaar met psalms en lofsange en geestelike liedere; en sing en
psalmsing in julle hart tot eer van die Here, terwyl julle God die Vader altyd vir alles
dank in die Naam van onse Here Jesus Christus, en aan mekaar onderdanig is in die
vrees van God.” Efes 5:14-21

Los geskinder en lossed praatjies, daar is geen tyd meer oor nie, die onheil is voor die
deur en wag op die teken. Spreek onder mekaar met psalms en lofsange en geestelike
liedere; en sing en psalmsing in julle hart tot eer van die Here. Ps 119:37 “Wend my oë
af, dat hulle geen nietigheid sien nie; maak my lewend in u weë.”

Terwyl die Heilige Gees nog hier is, kan ons die volgende Skrifte bely want dit is kragtig
tot ons heil.

Ps 34:8
Die Engel van die HERE trek 'n laer rondom die wat Hom vrees, en red hulle uit.
Ps 91:1:16
Ja, lees die hele hoofstukkie.
Ps 17:8
Bewaar my soos 'n oogappel; verberg my in die skaduwee van u vleuels (Net soos wat
jou dogtertjie jou oogappel is en jy haar beskerm)
Ps 31:21
U verberg hulle in die skuilplek van u aangesig vir die samesweringe van mense; U
steek hulle weg in 'n hut vir die twis van die tonge.
Jes 41:13
Want Ek, die HERE jou God, gryp jou regterhand aan, Ek wat vir jou sê: Wees nie
bevrees nie, Ek help jou.
Jes 43:2
As jy deur die water gaan, is Ek by jou; en deur die riviere – hulle sal jou nie oorstroom
nie; as jy deur vuur gaan, sal jy jou nie skroei nie, en die vlam sal jou nie brand nie.
Jes 54:17
Elke wapen wat teen jou gesmee word, sal niks uitrig nie; en elke tong wat teen jou
opstaan in die gereg, sal jy weerlê. Dit is die erfdeel van die knegte van die HERE en
hulle geregtigheid wat uit My is, spreek die HERE.

Die mooiste en aangrypendste wonderwerk vir my is die Wedergeboorte.
Die tweede wat hiermee saamgaan, is wanneer mense waarlik vrede met mekaar
maak.
En die derde is ware Liefde.

Baie dankie dat jy die droom met my gedeel het, ek het dit nodig gehad vir motivering
om onverwyld voort te gaan met dissipelskap.
Dis die ander waarheid, ons het nie meer gelowiges nodig nie, ons het dissipels nodig.
Matt 28:19  “Gaan dan heen, maak dissipels van al die nasies, en doop hulle in die Naam
van die Vader en die Seun en die Heilige Gees; en leer hulle om alles te onderhou wat
Ek julle beveel het.”

Matt 9:37… “ Toe sê Hy vir sy dissipels: Die oes is wel groot, maar die arbeiders min.
Bid dan die Here van die oes, dat Hy arbeiders in sy oes mag uitstuur.”

Matt 10:2-8 “En Hy het sy twaalf dissipels na Hom geroep en aan hulle (wat gegee?) mag
gegee oor onreine geeste, om hulle uit te dryf en om elke siekte en elke kwaal te genees.
 Jesus het hierdie twaalf uitgestuur en hulle bevel gegee en gesê: Moenie gaan op pad
na die heidene nie, en moenie ingaan in 'n stad van die Samaritane nie;
maar gaan liewer na die verlore skape van die huis van Israel. (Dis die 10 stamme)
En gaan preek en sê: Die koninkryk van die hemele het naby gekom.
Maak siekes gesond, reinig melaatses, wek dooies op, dryf duiwels uit. Julle het dit verniet
ontvang, verniet moet julle dit gee.”

Woord rustig, stil, kalm… die HERE wil nog dinge met jou praat, Sy verborgenhede aan jou
openbaar.

Sy reageer so:

Oom ek slaan hoendervleis uit en die trane loop!!

Ek het net vinnig gelees sal dit druk en weer lees! Ek’t ‘n ander droom ook gehad so paar
maande terug. Het Hebreeuse woorde gekry in droom maar duidelik onthou. Ek het met
Past Peter gepraat… hy is Jood wat Christen geword het my droom ook uitgelê as die
Wegraping. Ek gaan more vir oom dit tik en stuur! Ek het dit in my droom boek afgeskryf
met datum tyd en alles ook die Hebreeuse woorde.

Dis dan die 2de droom oor die Wegraping wat ek kry.

Baie dankie oom ek praat weer met oom.

·       “Wie 'n oor het, laat hom hoor wat die Gees aan die gemeentes sê. Aan hom wat oorwin,

sal Ek gee om te eet van die verborge manna, en Ek sal hom gee 'n wit keursteen, en op dié
steen 'n nuwe naam geskrywe wat niemand ken nie, behalwe hy wat dit ontvang.” Openb 2:17

Geplaas met toestemming.